♥Inspiration♥

Veckans inspiration: Teen Wolf 
Bildkälla: we♥it 
För er som har missat det så är Teen Wolf ÄNTLIGEN tillbaka! Åh som jag längtat. Det här är helt klart en av mina favoritserier och fortsättningen på säsong 3 kom inte en dag för tidigt. 
emma ♣ :

skulle du rekomendera teen wolf till någon annan? jag funderar nämligen på att börja se den :)

Svar: Absolut! Underbar serie, du borde se den :D
Emelie Hedqvist

emma ♣ :

skulle du rekomendera teen wolf till någon annan? jag funderar nämligen på att börja se den :)

Maria:

får bli nästa serie jag börjar kolla på :)

Svar: Åh det låter som en bra plan! :D
Emelie Hedqvist

caroline:

Härligt! :D

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

fin inspo!

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

Esmeralda:

sv: jaa det var helt ok

Anonym:

Tack detsamma :)

Nathalie Tegelstam:

- hehe ja det är verkligen underbart med värme :)
Allt bra med dig då?

Svar: Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Lina Johansson:

Åh det är så bra!!

Svar: Ja men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

benedit:

sv; hihi tack :D

Frida:

Jag kanske borde titta på ett avsnitt, har själv inte mer än hört talas om denna serie någon enstaka gång!

Svar: Låter som en bra plan! Det är en underbar serie :)
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l:

Svar: taack ♥

Jennifer:

Tack snälla du :)

OLIVIA:

Åh de känns som en serie för mig faktikst!

sv: tusen tack :D
kramis♥

Svar: Det är verkligen en superbra serie! :D
Emelie Hedqvist

Ida - foto & häst:

ÅH VÄRLDENS BÄSTA VAR UPPE INATT TILL 05:40 MED KOMPIS FÖR ATT KOLLA PÅ DET LIVE OCH ALLT STANDARD ÅH SÅ BÄST DE ÄR DOG OCH GRÄT SÅ JAG DOG ASSÅ OMG VÄRLDENS BÄSTA

Svar: ÅÅÅÅHÅÅH, kärleken för denna serie är obeskrivlig ^^
Emelie Hedqvist

Caroline Blomberg:

åh tror jag ska ta o börja kolla på teen wolf!

Svar: Låter som en bra plan! :D
Emelie Hedqvist

vanja:

sv: ja den är inte bra alls tycker bara den är obehaglig och sorlig :/

elin stridh:

eller hur? har du några favoriter? :D

♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Åh tack så hemskmycket!:)

Karin Lygnersjö:

Sv: Haha så bra :D

Oj har helt missat denna serien, vad handlar den om typ? :)

Svar: Det handlar om en grupp människor som går i high school, twisten är väl att vissa är varulvar haha ^^ Jättebra!
Emelie Hedqvist

Sanna Widman:

SVAR:
Tack :) det var det nog också

linda:

Aldrig sett:D

Svar: Jättebra serie! :D
Emelie Hedqvist

amanda:

den serien har jag inte sett :P

Svar: Åh den är så bra! :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Har aldrig sett den serien, kanske ska ta och göra det nån gång :)

Svar: Det borde du, superbra verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Elin (Fotoblogg):

Svar: Tusen tack! :)

Fin blogg :D

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

mysigt :)

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

Nelly:

Älskar Teen Wolf! :3

Svar: Åh jag med :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: