Hogwarts houses nails

En av de roligaste grejerna att måla på naglarna - Harry Potter relaterade saker. Den här gången blev det en väldigt enkel design, elevhemmens färger och första bokstav. Resultatet: 
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Snyggt!

Svar: Tack så mycket! :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Annie Johanzzon:

Vilka fina naglar!! :)

sv: Ja visst är det! :)

Svar: Åh tack snälla! :)
Emelie Hedqvist

vanja:

sv: nja sådär :D

Pauline:

kul :)

Svar: Tack (:
Emelie Hedqvist

Kelly:

Snygga!

Svar: Tackar!
Emelie Hedqvist

Esmeralda:

sv :tack så jättemycket! jag älskar den :D

Esmeralda:

sv: kul att du gillar dem, hoppas de hjälper :D

Josefine ♔:

Sv: jo det kan jag lova att det är :D

Snygga naglar, jag älskar allt som har med Harry Potter och göra :D //Oliver

Svar: Taack! Åh jag med :)
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Fint :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

ISABELLA - En härlig blandning mellan svensk och serb:

Häftigt målat :D kram!

Svar: Tackar! Kram (:
Emelie Hedqvist

KassandraPalma:

sv: jaa, det har vart en mysdag rättare sagt ! :)

:

åhh va snygga:D!

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Kaffehörnan:

Godmorgon vad snygga dom är du är flitig

Svar: Åh tack! :)
Emelie Hedqvist

mickis:

Vad du är duktig!!! :)

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

irma frisör och makeupartist!:

sv: tack snälla söta du, kul att du tyckte om mina före och efter bilder!!

i s a b e l l a w l:

svar: hihi, visst är dom?! ♥

Mikxki:

Snyggt :)

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

jenny :):

Snyggt!

sv* Ja håller med dig, dock dyra! :/

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Godmadeusperfect:

gud va fint de blev! själv älskar jag "Harry Potter" stort fan! :D

Svar: Åh tack! Jag med :D
Emelie Hedqvist

Elsa Hammarström:

haha, shit va balla!

Svar: Hehe, taack!
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Åhh vad tuffa :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Julia - FitnessbyJulia.:

Vilken rolig idé! Och det blev ju coolt :D
Ha en jättebra dag! Kramar/FitnessbyJulia.

Svar: Åh tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

Sofia:

Coola :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

TOVA:

åh vilka coola, älskar hp!!:)

Svar: Taack :D Jag med!
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Fina!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Isabell Hedberg:

Nej vad coola!!!! Älskar HP! ^^

Sv: Hihi, ja det är rätt sjukt att jag bara kan åka dit över dan :P

Svar: Åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

Linnea Sandström:

Jättecoola naglar!:O Kan du göra ett inlägg och visa hur du gjorde? kram
Jättefina bilder och blogg! Kram<3

Svar: Tack så mycket fina du! Ska tänka på det, kanske kommer upp snart ^^ Kram!
Emelie Hedqvist

emmah:

häftiga !

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Jasmine Lundvall:

Snyggt :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

frida:

jättefin blogg :)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Hanna:

Men så snyggt det blev! :D
SV: Tack! :)

Svar: Åh tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Othilia Li:

Så coola!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: