Frozen

Jag tror att jag har en ny favorit(disney)film! Frozen♥ Såg den igår och älskade varje minut. Om ni någonsin tvekat till varför ni borde se frozen så kan jag nu säga att det är så värt att se den! Älskar den. Så fin, haha. Rekommenderar den verkligen. 
Emme:

Åhh vill så gärna se den!^^

SV: Tack! :D

Svar: Den är så bra! :D
Emelie Hedqvist

Beatrice Johansson:

Jag har inte sett filmen men får nog ta mig tid i helgen till att göra det:)

sv: hehe, jag med:D Kramisar♥

Svar: Låter som en väldigt bra plan! :D
Emelie Hedqvist

:

Ojj... Finns en skräckfilm vid samma namn, tänk om ungarna råkade ladda ner den istället! Ush! :)

Svar: Haaha, oj, det skulle ju inte vara så bra ^^
Emelie Hedqvist

jonna:

ja precis. Man behöver ändå lite rutiner för att inte bli allt för slö :) hehe

Gila Joanna:

Så himla fin film!

Svar: Åh eller hur! :D
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

Åh den vill jag också se :)

Svar: Den är så bra! :D
Emelie Hedqvist

lina:

så bra film:)

Svar: Ja eller hur :)
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Åh, vill så himla gärna gå och se den :)

Svar: Åh den är så bra! :)
Emelie Hedqvist

Liborius:

åh måste se:)

Svar: Gör det! Den är så bra :D
Emelie Hedqvist

MATILDA:

åh vill se den :D

Svar: Gör det! Superbra film :D
Emelie Hedqvist

anniepiie:

tack för tipset, ser att man kan se den i 3D oxå, och det har vi så blir nog att kika på! :)

Svar: Låter härligt! Superbra film verkligen :D
Emelie Hedqvist

Amanda Eriksson:

var såg du den den har ju premiär den 31a?? jag vill också se den :D

skulle du föresten kunna göra ett inlägg om hur du har gjort din dropdownmeny? :D

Svar: Jag kollade på internet, eftersom filmen hade premiär för någon månad sedan i usa finns bra versioner att se ^^
Hela min design är från blogg.se, en av dom som man kan köpa med sina poäng du vet. Så jag har ingen aning om hur man själv gör en sån, hehe ^^
Emelie Hedqvist

Elin Palm:

Åh har velat se den hur länge som helst! Såg du den på bio eller? Har den kommit till Sverige? :D

Svar: Jag såg den online ^^ Tror att jag ska gå och se den på bio när den kommer till Sverige i slutet av månaden!
Emelie Hedqvist

fannie:

sv: ja det var välbehövligt, hade fått låna en laddare av en kompis för jag var helt utan så det var helt klart behövligt med nya mobilsaker ;)

Hoppas du får en bra helg!:)

Svar: Tack desamma!
Emelie Hedqvist

Bambi ♥:

Den verkar så söt, ska se den!
SV: Tack detsamma ^^
(har bytt blogg från himekobunny.devote.se)

Svar: Den är så bra! :D
Emelie Hedqvist

Frida:

Åh, jag ska se den så fort jag bara hinner! Enligt trailern verkar det verkligen som en riktig toppenfilm!

Svar: Låter som en bra plan! Åh det är den också :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Ska verkligen gå på den när den kommer ut på bio ^^

Svar: Låter som en bra plan :D
Emelie Hedqvist

En flicka som är stark:

Jag måste verkligen se den filmen. Verkar så rolig!

Svar: Åh den är så underbar ^^
Emelie Hedqvist

Lisa Radojewska:

sv; de va så skönt med morgonpass!
Ja det var riktigt gott! :D

Tränar du något? :)
Kram

Emelie:

Åhhh, vill så gärna se den! :D

Svar: Åh den är så bra! :D
Emelie Hedqvist

Celine:

Vill se den där haha! :)

Svar: Den är riktigt bra! :D
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Vill så gärna se den, men har inte hittat den någonstans! :c

Svar: Gör det, den är så bra! :) Jag tittade här: http://www.primewire.ag/watch-2742988-Frozen
Emelie Hedqvist

frida:

Ååh jag vill också se den! :)

Svar: Åh gör det, den är så värd att se :)
Emelie Hedqvist

L:

ååh, måste se
älskar disney ;*

Svar: Den är så himla bra! ^^
Emelie Hedqvist

molly - jmphoto ♛:

den filmen ser så söt ut!! åh

sv: ja det var det också! ^^

Svar: Åh det är den också! :D
Emelie Hedqvist

Ida ☯ the sky under the sea :

VILL SE SÅ MYCKET!

Svar: Åh förstår det ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: