Ett nyårslöfte

Ett av mina nyårslöften iår var att lyckas få bra betyg i alla ämnen, eller ja, betyg som jag är nöjd med. Har kommit fram till att hittills går det ganska bra. Första proven är någon vecka men jag är så less på sista minuten plugg så jag kör på plugg lååångt i förväg. 
Mina kompisar denna helg är först och främst spanska och sociologi. Har ni några roliga planer för helgen? 
Linnéa Alpsten:

Alltid bra att plugga i förväg :) Lycka till med allt! :D

Svar: Ja precis! Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Emilija Romaite - Träning&Hälsa:

Härligt att det går bra!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E:

Det är ett av mina nyårslöften också!:)

sv: Tusen tack!:D Kramisar♥

Svar: Va kul att höra :D
Emelie Hedqvist

Nathalie Tegelstam:

Lycka till med att få bra betyg, håller tummarna för dig fina du! :))

Svar: Tack så mycket söta du! :')
Emelie Hedqvist

Selina:

Så bra att du sätter upp mål! Själv har jag körteori att plugga

Svar: Låter bra! :D
Emelie Hedqvist

Jenny Karlsson:

sv: Tack, visst är den :D

Cassie:

sv: åh tack sötnosen!

ett nyårslöfte jag skulle haft..

Svar: Vad har du för nyårslöften? :)
Emelie Hedqvist

Annie Johanzzon:

sv: hehe ja visst gör den! Är helt kär i den :'D

Robyn:

Jag har också bestämt mig för samma sak. Så själv pluggar jag Spanska och Fysik, de svåraste ämnena till prov denna helg! ;)
/R

Svar: Låter härligt! Lycka till med det :)
Emelie Hedqvist

caroline:

Kör hårt! Värt i slutändan! :)

Svar: Ja men exakt! :D
Emelie Hedqvist

Lollee:

Svar: Visst är de?

Nicolina:

Sv. Tack så mycket! :D

Nelle:

Nu är vinnarna ute på bloggen
Kram

jenny :):

Du får kämpa på! :D

sv* -jaa det var riktigt gott faktiskt ^^)

Svar: Det ska jag allt göra! :)
Emelie Hedqvist

Annika:

SV: tackar :)

♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Åh tack så hemskt mycket!!:)
Hoppas du får en toppen kväll, kram!

Svar: Tack desamma (:
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

sv: absolut! hihi

MALIN:

svar: tack snälla! allt bra med dig idag? :) KRAM

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? Kram!
Emelie Hedqvist

Esmeralda:

sv: jaa visst är den! Alla börjar på steg ett så är det bara :)

Jojo:

Nice ;)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Sv: Ja, jag gillar dem mycket! Allt bra? Kram :)

Svar: Allt är bara bra, själv då? Kram (:
Emelie Hedqvist

skriveromidag:

Smart tänkt! Jag ångrar att jag inte var sån som pluggade i lagom tid innan.

sv: Ska bli kul med mello faktiskt. :)

Svar: Det finns så mycket annat som han hellre gör ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: