Divergent

Jag måste vara en av dom sista människorna som läser den här boken, haha. Det känns verkligen som så. Idag bestämde jag mig helt enkelt för att inte vara utanför nå mer! Det jag har läst so far gillar jag :) 
Men nu ska jag lägga ner boken, titta på Carrie Diaries, kanske räkna matte och ikväll blir det filmkväll med Hanna och Jenny. Hoppas att alla mina söta läsare har en bra lördag♥
Milina Salihodzic:

Jag läser aldrig böcker haha :)

Svar: Haha, jaså inte? ^^
Emelie Hedqvist

Ida:

Mysigt!

Svar: Väldigt! ^^
Emelie Hedqvist

Emelie:

Vad mysigt! :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra - en musikblogg:

- tack det hade vi! :)

Alicias FOTOBLOGGღ:

Mysigt med filmkväll! :)

Svar: Ja verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Alicias FOTOBLOGGღ:

Sv: Det var det också, hihi! :D

Nathalie Tegelstam:

- ja verkligen :D
Är boken bra? Ser förövrigt jätte mysigt ut!

Svar: Jag tycker om den :D Riktigt mysigt var det!
Emelie Hedqvist

vanja:

sv: jaa :)

Emma:

Tack för din fina kommentar om min julgran :)
Jag har tagit en paus under julen :)

Gillar alla dina nail art du hade gjort under året, så fina!

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Marlene S.R:

- ja verkligen!:)

Nicolina:

Sv. Jaa :)

Cajsa:

hehe ja, jag fick leta mycket efter att hitta bra bilder att ha med dock..xD hehe

Linda:

ja den e fin!
bra bok!
tack för frågorna

Svar: Väldigt bra bok :D
Emelie Hedqvist

♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Ja absolut, vi hade en riktigt mysig kväll!!

Alice :

Sv: Hihi jaa, Men åh vad mysigt det ser ut!

Svar: Supermysigt! :D
Emelie Hedqvist

veronica eriksson:

Härliga bilder! :) Kramar

Svar: Tackar :) Kram!
Emelie Hedqvist

Vilmala:

Har aldrig hört talas om boken ens? Vad är det för något :o

Svar: Det är lite hunger games över boken, dom säger ju att om man gillar dom böckerna så gillar man dom här ^^
Emelie Hedqvist

a g n e s:

- yes verkligen :) vilken använder du? :)

JoHaNNa - alltid tävlingar på bloggen:

det var en underbar dag :D alla 5 dagarna i stholm var underbara :D tråkigt att vara hemma till vardagen bara ;)

Emelie:

Haha är en sån där person, som har slutat helt att läsa böcker.. Nu när jag har slutat skolan oså, men blir nog en ändring sen till hösten haha ;)

Svar: Haha, okej. Låter som en bra plan ^^
Emelie Hedqvist

Jenny :) :

Åh älskar koppen!! :D

sv* Jaa det tycker jag du ska göra, så spännande ju! :D

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Frida:

Men åh så mysigt du såg ut att ha det!

Svar: Det var det också ^^
Emelie Hedqvist

Ellen:

sv: Åh tack! :)

Malin Mattsson:

så mysigt det såg ut!

Svar: Det var supermysigt :D
Emelie Hedqvist

Isabell Hedberg:

Känns det bättre om inte jag heller har läst den? ;)

Sv: Hihi, ja det var riktigt kul faktiskt ^^
Kram!

Svar: Haha, lite ;)
Emelie Hedqvist

emmah:

Myspys!

Svar:
Tack!♡

Svar: Verkligen! :)
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Mysigt med filmkväll! :)

Svar: Ja men verkligen :)
Emelie Hedqvist

Selina:

Mysiga bilder!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Jag har inte heller läst den, men måste göra det, hört så mycket bra! :)

Svar: Åh gör det! Jättebra bok :)
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Jag har inte läst den haha, vad handlar den om?

Svar: Det är lite hunger games feeling över den. Tjejen mot världen liksom ^^ Den ska ju bli film, se på trailern vetja :D
Emelie Hedqvist

Ida ☯ the sky under the sea :

Har inte ens hör talas om den! Eller ja, nte förrän jag fick nys om filmen med samma namn. Är den bra? :)

Svar: Jag gillar verkligen boken, hoppas filmen också blir bra :)
Emelie Hedqvist

Boel:

Du är inte sist, för jag har inte heller läst den! Fast har tänkt att göra det haha ;)

Sv: Härligt att du tycker det :)

Svar: Haha, härligt ^^
Emelie Hedqvist

johanna:

ser mysigt ut:)

Svar: Det var supermysigt :)
Emelie Hedqvist

paulina:

åh det där såg väldigt mysigt ut!

Svar: Supermysigt var det ^^
Emelie Hedqvist

Emma:

Jag har faktiskt inte läst den än, men den finns på min lista! Man måste ju bara läsa den!

Svar: Ja men precis som jag tänkte ^^
Emelie Hedqvist

Nelly:

Hehe, du är inte sist - jag planerar absolut att läsa boken men har inte fått tummen ur än :P

Svar: Haha, härligt ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: