Before 2015

Alla bilder är länkade. Vad vill ni hinna göra innan 2015? 
Lina Johansson:

Åh bra saker att vilja göra!

sv: Ja verkligen :)

Svar: Ja men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Sanna Widman:

Hejsan! :)
Vinnarna i veckans blogg är nu uppe, kika in och var gärna med igen! :)
Kram sannawidman.se

Psst. även vinnare får vara med igen

Svar: Yäy för vinst ^^
Emelie Hedqvist

LIENE:

sv: Kul du tycker det :D

Jag vill vara kreativ, skapa tillsammans med Gud och älska så mycket som möjligt och så vill jag bli bättre person och bli den personen jag var ämnad att vara.

Svar: Låter som härliga grejer att göra :D
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E:

Jag vill bli nöjd med min kropp innan 2015. Sen så skulle ju inte det skada att spara lite pengar med:)

sv: tack så mycket:D Kramisar♥

Svar: Låter härligt, hoppas att du lyckas med det :D
Emelie Hedqvist

sannas rum:

Jättebra nyårslöften :)

Svar: Håller med ;D
Emelie Hedqvist

Darksess:

Spara pengar i början av året, börja gå till gymmet igen, fylla en anteckningsbok med tankar och uppgifter under graviditeten, få en bebis, göra om kontoret till barnrum :)

Svar: Låter som bra saker att vilja hinna med, hoppas att du lyckas med allt! :)
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Vilka härliga mål du har för det här året :)

Svar: Kul att du tycker det (:
Emelie Hedqvist

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!:

get fit!!! :D

Svar: Yäy! :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra - en musikblogg:

nice!

Svar: Verkligen ^^
Emelie Hedqvist

OLIVIA:

härliga mål!

sv: hihi tack :D
kramis ♥

Svar: Kul att du tycker det :)
Emelie Hedqvist

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Hoppas du lyckas med allt du vill göra:)

Svar: Hoppas jag med, haha ^^
Emelie Hedqvist

Vera:

Typ bli riktigt duktig på någonting!
Och sen träna mer...

Kram, sv: Tack så jättemkt

Svar: Härliga mål, hoppas att du klarar av dom :D
Emelie Hedqvist

Nathalie:

Jag vill träna och tjäna pengar :)

sv: hihi :)

Svar: Härligt! Hoppas att det går bra ^^
Emelie Hedqvist

emma ♣ :

fint!

Svar: :D
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l:

Svar: Det gör jag också, dock tar mitt hår så lång tid att locka, menmen.. tack så mycket ♥

Nathalie Tegelstam:

Finns så mycket jag skulle vilja göra, hehe :)

Svar: Förstår det :D
Emelie Hedqvist

♡ Hanna Andersson ♡:

Härliga mål!

Sv: Tack så hemskt mycket! :D
Kram

Svar: Kul att du tycker det ^^
Emelie Hedqvist

Alicias FOTOBLOGGღ:

Såg ut som bra mål!! (:

Sv: Åh tack vännen, vad kul att du tyckte det! :D

Svar: Härligt att du tycker det :)
Emelie Hedqvist

Malin:

Jag vill typ hinna göra allt detdär! Plus att resa, träffa nya kompisar och göra om mitt rum:)

Svar: Låter awesome! Hoppas att du hinner med allt det :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Bra saker :D

Sv: Väldigt mysigt :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

jag ska också göra en 2014 burk:D

Svar: Va kul! :D
Emelie Hedqvist

Clara:

sv: jaa verkligen!

Jag skulle lätt vilja göra de sakerna också! Kram

Svar: Va härligt, kram!
Emelie Hedqvist

Alice:

Sv: men ååh jag med! ^^

emmah:

Svar:
Hihi ja, riktigt skönt var det!
kramis♡

lina:

fina bilder:)

Svar: Eller hur ^^
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

Bra mål :)

Svar: Kul att du tycker det :)
Emelie Hedqvist

Isabell:

Nästan allt det där är med på min lista också :D Ska faktiskt se 1D i augusti :D Längtar rätt mycket ^^

Sv: Tack sötis! ^^
Kram!

Svar: Va härligt! För mig blir det 1D i juni ^^ Förstår att du längtar!
Emelie Hedqvist

Frida:

Härliga saker/mål/önskningar, själv väntar jag bara på att få sommar!

Svar: Kul att du tycker det ^^ Ah, det förstår jag!
Emelie Hedqvist

madeleine:

jag ska på två one direction konserter :D

Svar: Åh nej va kul! :D
Emelie Hedqvist

Isabella Huynh:

Bra löften :)

Svar: Kul att du tycker det ^^
Emelie Hedqvist

Jenny :) :

sv* Ja verkligen! :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Älskar Before I die! :)

Svar: Åh jag med :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Sv: Ja, Miley äger <3

Karin Lygnersjö:

Hoppas du lyckas, lycka till :) Kram

Svar: Tack så mycket, kram!
Emelie Hedqvist

Julia:

åh nice :)

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Fin lista (:

Svar: Kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Nathalie:

Vilka bra mål du satt upp! Mitt mål är att bli nyttig och börja träna. Sen att vara med i Lappland Ultra (100 km lopp) och att umgås mer med vänner.

Svar: Tack! Vilka härliga mål, lycka till med dom :)
Emelie Hedqvist

johanna:

jag vill bli mer hälsosam:)

Svar: Låter härligt, hoppas att det går bra :D
Emelie Hedqvist

Caroline Blomberg:

åh ska också ta o göra en sånn! så kul! kramkram

Svar: Va kul! Kram :)
Emelie Hedqvist

liborius:

jag hade en minnesburk hela 2013 och ska fortsätta hela 2014 också:)

Svar: Härligt :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Älskar de bilderna! :)

Svar: Kul att höra :)
Emelie Hedqvist

anniepiie:

härliga bilder, får hoppas att jag blir bättre på dedär med träningen! :P

Svar: Låter bra, hoppas du lyckas med det :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: