Bath time

Här finner ni mig ikväll, haha
Malin Mattsson:

skönt!

Svar: Oja, verkligen :D
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Åh va härligt! :)

Svar: Ja men verkligen!
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Mysigt! Vad är det för nått på första bilden haha :)

Svar: Verkligen! Det är en badbomb från lush ^^
Emelie Hedqvist

E.w - photpgraphy:

Ohh badbomben är från LUSH va:D?

Svar: Självklart! En av mina favoriter - christmas eve :)
Emelie Hedqvist

Marlene S.R:

mysigt:)

- ja det är superbra:D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

F E L I C I A:

jätte fin blogg! :)

Svar: Åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

linah:

såå långa naglar<3

Svar: Haha, indeed :)
Emelie Hedqvist

Maria:

vad mysigt :)

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

SARA:

Åh vad mysigt! :)

Svar: Oja! :D
Emelie Hedqvist

liborius:

Åh mysigt:D

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

chanelle:

Gud vad mysigt! :)

Svar: Det var det verkligen :D
Emelie Hedqvist

Berta K:

Sv: Haha, så är det med mig också..

Ida:

Åh gud så härligt! Vi håller på att renovera badrummet och därför gjort oss av med badkaret. :( Blir inte så lite avundsjuk när jag ser dessa bilder...

Jättefin blogg förresten! :)

Svar: Verkligen :) Åh nej så tråkigt!
Emelie Hedqvist

Andreas:

Hej

Måste kommentera din blogg. Så enkel men ändå så snygg. Jag undrar om det är du själv som skapat designen eller är det någon som man skulle kunna få använda sig av.

Svar: Hej! Man tackar :) Det är ett tema som jag "köpte"(med blogg poängen) här på blogg.se, så det är bara att använda det hur mycket du vill!
Emelie Hedqvist

Nelly:

Oh, så mysigt! :)
God fortsättning ^^

Svar: Ja verkligen :D Tack desamma!
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

Så mysigt!

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Gud så mysigt!!

Svar: Oja! ^^
Emelie Hedqvist

Emelie:

ohh så mysigt de där såg ut!!:)
Sv: åh ja visst var dem!!

Svar: Det var det också ^^
Emelie Hedqvist

angelica :

åh så myyys det såg ut att vara!

Svar: Det var supermysigt! :)
Emelie Hedqvist

Jennifer:

Tack så mycket! och vad mys med lite bad :)

Svar: Väldigt mysigt :D
Emelie Hedqvist

Lina Johansson:

Mysigt!

- Ja verkligen :)

Svar: Oja! ^^
Emelie Hedqvist

caroline:

Så himla mys! :D

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Lotta:

Sv: Tack så jättemycket:) och guuuud så härligt med ett bad!! Nästan så att jag skulle unna mig själv ett nu bara för det såg så mysigt ut på bilderna =)

Svar: Det är så himla mysigt! Låter som en bra plan ^^
Emelie Hedqvist

Esmeralda:

sv: jaa men de ju sååå sjuktråkigt!!

Lisa - Kreativ bakning ♥:

sv: Ja, superenkelt och gott :D

Malin Wederberg:

Mysigt :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

mys :)

Svar: Väldigt! :)
Emelie Hedqvist

julia:

så mysigt :)

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

LORISSA LOVEBOMB:

Åååh, är det där en lush-produkt? Finns inget som luktar så gott!

Svar: Yesbox, den är köpt på lush. Åh det håller jag med om, älskar deras badbomber så otroligt mycket! :)
Emelie Hedqvist

fannie:

sv: desamma! hoppas du hade en bra nyår!
Mysigt med bad :)

Missa inte sista chansen att vara med i min tävling :)
http://fanniekarlssons.blogg.se/2013/december/jultavling.html#comment

Svar: Tack desamma :) Alltid mysigt! Jag ska kika in på tävlingen.
Emelie Hedqvist

Jasmine Lundvall:

Åh härligt!

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra - en musikblogg:

mysigt!

Svar: Oja! :D
Emelie Hedqvist

anniepiie:

vilket mys. :) Är den från lush!? :) kram

Svar: Verkligen! Yes, den är från lush :)
Emelie Hedqvist

fotografvesna.se:

så himla härligt

Svar: Oja verkligen :D
Emelie Hedqvist

jonna:

så mysigt :)

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

HelenaR:

Mysigt, önskar jag hade ett badkar hemma! :) Kramar

Svar: Supermysigt! Åh det förstår jag ^^
Emelie Hedqvist

Ida - foto & häst:

åh så mysigt!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Sanna:

Mysiga bilder! :D kram

Svar: Tackar, kram :D
Emelie Hedqvist

emma:

så mysigt med massa ljus!

Svar: Ja men verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Josefine ♔:

Men så mysigt! :D

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Felicia:

Åh vad mysigt :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: