3 favoriter

Jag blir alltid lika glad när jag går in på youtube och ser att det kommit ut en ny musikvideo, hehe. Den senaste veckan har jag fått hela 3 stycken som jag verkligen gillar. 


Vad tycker ni om dessa videos? 
♫♪ sandra - en musikblogg:

lea <3

Svar: Hon är så underbar♥
Emelie Hedqvist

caroline:

Så braaa! :D

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Åh bra musiksmak du har! Älskar också när musikvideos kommer ut haha ♡

Svar: Nämen tack! Visst är det för härligt ♥
Emelie Hedqvist

♡ Hanna Andersson ♡:

SV: Tack så hemskt mycket! :D
Kram

bexollila.:

riktigt grymma musikvideor med!

Svar: Ja eller hur! :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Bra låtar och bra musikvideos! Inte många låtar som har bra musikvideos. Typ "Loreen - Euphoria", världens sämsta musikvideo...

Svar: Jag håller med dig!
Emelie Hedqvist

Boel:

Tre bra videor, gillar alla :D

Sv: Jag har hört att den ska vara bra :) <3

Svar: Härligt att höra :D
Emelie Hedqvist

:

åhh. jag älskar Lea! så SJUKT bra!

Svar: Åh ja eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

åh så bra med lite nya låtar! Super! Kram finis <3

Svar: Ja men verkligen! Kram♥
Emelie Hedqvist

A:

sv: håller med :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Svar: Tack!

JoHaNNa - alltid tävlingar på bloggen:

eller hur ? :) jag älskar bra qoutes :D

Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

En plats i solen:

Bra låtar :)

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

elin stridh:

den luktade jättegott :D bloglovin?

Svar: Använder tyvärr inte bloglovin :/
Emelie Hedqvist

linda:

sv: Åh tack :)

Jenny :) :

Bra låtar! :D

sv* Haha jaa men det är den också! :') Du borde se den :D

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Frida:

Härliga videor!

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

amanda:

bra videos :)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Michelle:

Bra låtar, tre tjejer med bra röster! :)

Svar: Det håller jag med om :D
Emelie Hedqvist

Kajsa:

cannonball är så bra !!

Svar: Åh eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Johanna:

så bra!

Svar: Eller hur! :)
Emelie Hedqvist

elin stridh:

de va inge bra :D

Svar: Tråkigt att du inte tyckte det ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: