Salted watercolor nails

Jag har sett den här typen av nageldesign på ganska många olika ställen nu. Tycker att det blir riktigt snygga resultat! Men det bästa med designen är att det är väldigt kul. När jag själv gjorde det insåg jag att det inte var lika lätt som det såg ut, haha. Men det var ju första gången, så jag förväntar mig att allt bara går upp nu. 
Salted watercolor naglar. Blanda akryllack med vatten, sätt på nageln, häll på lite salt, låt torka, skölj bort saltet och du är klart. Så här blev mitt resultat: 
Om ni söker Salted Watercolor Nails på youtube så finna det nog en eller två videos att se. :)
Johanna:

Supersnyggt!

V I L M A L A ♔:

snygga omg :o

Elin Palm:

Åh vad coola! :D

Elin (Fotoblogg):

Svar: Tusen tack!

Riktigt snygga! :)

hanna:

sv; tack så mycket! :)

josefine:

Det där måste jag testa! Blev himla för dig :)

ellenfelixson.blogg.se:

Tyckte de blev riktigt snyggt! Kanske värt att testa :)

Celine:

Veckans blogg är avgjord! Gå in på bloggen för att se om du är en av vinnarna, om inte så har du en ny chans på en gång! :)

Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Isabella Huynh:

gud vad snyggt :)

Amanda:

gud vad coolt! det måste man ju prova, kram :)

Amanda Eriksson:

snyggt!

♫♪ sandra - en musikblogg:

snyggt :)

Filippa Wallin:

snyggt!
sv: Härligt att du gillade den! Kramar!

Hamdi ':

Vad coolt!! Snyggt också för den delen :)

Nelly:

Fränt! :)

Emma:

Wow detta måste jag kolla upp! Super snyggt!

Ebba Axelsson:

Snyggt! Ska testa :)

Irini:

tyckte det blev snyggt!
- har börjat blogga igen och det skulle va supersnällt av dig om du kunde kika in i min blogg och kanske lämna en kommentar:)

Hanna:

Fint! Så fin färg :)

Hoppas du haft en bra dag!

F R I D A - M A R I A:

Så galet läckra naglar!

EMMAWHO:

Nää vad häftigt!

Bambi ♥:

Så coolt när man gör sådär i vatten! Jättefint!

Natalie Salazar:

fina bilder :) ha en toppen helg!

Isabell Hedberg:

Nej vad coolt! måste vara läckert nu till våren/sommaren :D

Sv: Hihi, tack ^^

Anita:

Nej va coolt :D

My Thulin:

åh men va coolt :D

fotografvesna.se:

riktigt häftigt

Svar: Åh tack! :)
Emelie Hedqvist

sandija-döv-adopterad-fotografi:

riktiga snygga!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Felicia:

Snyggt :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Frida:

Va grymt duktig du är! :)

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: