Myspys

Jag spenderar min fredag hos mormor och Kjell. Film, fruktsallad och allmänt mys står på menyn. Vad ska ni göra ikväll? ♥
maja söderberg:

söt du är :)
Ikväll ska jag va med en kompis och kolla på mello :)

Karin Lygnersjö:

Sv: Vad roligt att du gillar det du läser!
Något annat du önskar att jag skrev mer om?
Kram

Amanda [SPONTAN]:

Åh så mysigt :)

FlizanLizan:

sv: ja eller hur :)
allt bra idag? :)

Alina:

fiin!

amanda:

fin!

hanna:

tack så mycket :) vad roligt det låter att ha myskväll med frukt sallad :D

Nathalie Tegelstam:

Låter som en mysig dag :)
- tack så mycket, kram

Sara Ekman:

mys :)

SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG:

fint hår du har :)

Hanna Victoria Sahlqvist :

Jag ska se mello, äta Riesen och OS :D

Emelie:

Åh vad mysigt!

Johanna - A dream as a model ♥:

trevligt :D

johanna:

låter mysigt!:D

lina:

så mysigt:)

Erika:

Vilken trevlig kväll :)

sv: Ja det var det minst sagt!

Madeleine:

fina du!! ikväll ska jag bara slappa och ladda upp för den nya veckan med läxor, prov & presentationer!

Liborius:

åh älskar fruktsallad:D

Lovisa:

sv; Ja, det är det alltid :)

snie.blogg.se:

låter härligt!

Elin:

Gud vad gott med fruktsallad? Måste komma ihåg att göra det någon dag snart :)

frida:

Vad fin du är! :)

Kommentera inlägget här: