Lucy Hale nails

Lucy Hale är helt klart en av mina favoriter att följa när det gäller mode och sådant kul. Ibland händer det att hon har någon gullig nageldesign. En av mina favoriter såg jag förra året. Den var så enkelt, söt och vårig. Så jag tänkte why not och gjorde en version av dom på mina egna naglar. Resultatet: 
Se Lucy's naglar här
FrökenTV, bloggen om tv och film:

sv: ja, det va as bra :D

En plats i solen:

coola

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Coola! :D

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Celine:

Såååååå snyggt!

Svar: Ååh, taack!
Emelie Hedqvist

Kelly:

Gud vad fina :D

Kram! <3

Svar: Åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

Hanna:

Fint! Härliga färger :)
SV: Tack! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

molly - jmphoto ♛:

såå fint!!

sv: jodå, det gick ganska bra haha! ^^

Svar: Tack du! :)
Emelie Hedqvist

Esmeralda:

sv: joo riktigt gott :D

Nathalie Tegelstam:

- jaa men visst är den? :)
Duktig du är på att måla naglarna!

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Lovisa:

sv; Ja, det får man hoppas! :)

skriveromidag:

sv: Väldigt! Bara att det inte blev någon morgonpromenad idag, blev bokad på jobb istället. :P

Emily:

Det blev super sött! Du är jätteduktig<3

Svar: Ååh tack! <3
Emelie Hedqvist

Marlene S.R:

fint!

- det var det!:)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Carro:

Guu dom va ju jätte söta! Är det dina egna bilder i headern? Stort plus på dom ;)

Gillar du allt som har med mat, bakning, tårtor, tips o bilder att göra? Så måste jag tyvärr be dig om att kolla in hos mig, då det är allt jag håller på med ;)

Svar: Åh tack! Jo det är mina egna bilder, tack! :D
Jag ska kika in!
Emelie Hedqvist

HJJONSSON:

Skitsnyggt!
Sv. Tack fina du! <3

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

alice:

sv: Tack så mycket! :D

Johanna:

snygga!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

hanna:

ja men det har jag haft, grymt snygga naglar lär jag säga !:D

Svar: Men tack snälla!
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

Riktigt snyggt!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Cassie:

sv: hihi tack sötnos!

åh, vilka fina och långa naglar du haaar kvinna!

Svar: Men åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

Linnéa Alpsten:

Dina var ju mycket finare tycker jag! :)

Svar: Nämen åh taack!
Emelie Hedqvist

KassandraPalma:

Så snygga naglar!!

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Så snygga :D
Sv: Visst är den fin :))

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

H A N N A ♥ :

Riktigt riktigt fint :D

Svar: Taaack! :D
Emelie Hedqvist

H A N N A ♥ :

Riktigt riktigt fint :D

Kommentera inlägget här: