♥Inspiration♥

Veckans inspiration: CuteGirlsHairstyles 
Bildkälla 
Jenny Karlsson:

sv: ja verkligen :D

♫♪ sandra - en musikblogg:

fint!

FlizanLizan:

Sv: javisst e dom :)
Allt bra idag? :)

Olivia Gustavsson:

sv. åh tack så mycket :D

LORISSA LOVEBOMB:

Menååå så vackert!! >-< Blir helt kär :)

Melina:

Fint!

ANGELICA - FITNESS:

härlig inspo :D

LIENE:

Så fint!

Erika:

Vilka balla frisyrer!

sv: Ja mycket inspirerande om inte annat :)

Annie:

Åh så fint collage!

Marie:

Sv; Coolt! Du delar även födelsedag med två One Tree Hill skådespelare och supermodellen Iman :)

angelica bengtsson:

önskar jag kunde göra så mycket coolt med mitt hår haha :D
Sv: heheh förlåt men JA så mycket gott man vill bara äta allt!

Pauline:

vad rolig inspo :)

Madeleine:

åå jag vill också ha krulligt rött hår :o

fannie karlsson:

Fina!
Hoppas du får en bra helg:)

vanja:

sv: tack :D

Sara Ekman:

fina frisyrer :)

anniepiie:

åhh så himla fint. :) Jag gillar flätor!

Linnéa Alpsten:

Lockigt hår är så vackert! :)

Michelle:

Så snyggt!!

LYFTMER:

Härlig inspo! Såå snygga frisyrer :D

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN:

Åh vad fin inspiration :)

FrökenTV, bloggen om tv och film:

älskar lockar och flätor

anna:

härlig inspiration där!

julia:

så fina :)

Carro:

Snyggt!

Julia:

Häftiga frisyrer :)

Kimmey ~ Kung varje dag:

Härlig inspiration!

Marlene S.R:

åh vill kunna göra sånna coola frisyrer!

Tess:

Älskar håret i mitten skitsnyggt!

Denise:

Frisyren längst upp till höger är så söt :D

ami:

Jag älskar hårinspirationer, man får så mycket inspirationer :)

Nimmra:

Åh jag måste bli bättre på att fixa mitt hår. Kolla gärna min blogg med mina egna henna tatueringar och sminkningar :)

Kommentera inlägget här: