Frost

Bio dags! :D 
Jag, Vendela, Anna, Jennifer och Louice sitter just nu och väntar på att underbara filmen frost ska börja. Själv dör jag nog av excitement. Att se Elsa på the big screen i 3D, hur awesome är inte det? Ja, jag har sett filmen nån gång tidigare, men den är så bra att det är värt att lägga ner pengar på den också.
Vad tycker du om Frost?
Bilderna är länkade.
SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG:

ååh älskar frost :)

Madde:

åh, har inte hunnit se den ännu, men ska se den nu när jag har lov! :D

kram!

Linnea:

Frost är verkligen en utav dem mest underbara Disney filmer jag sett!
Hoppas att du haft en bra vecka hittills och att din lördagskväll har varit toppen! Har du några roliga planer för resten utav helgen?
Kam ♥

Ellen:

åh jag vill så himla gärna se den!

sv: ja, men det ska nog gå bra c:

Celine:

Älskar Frost! Olaf & Sven är typ det sötaste som finns!

LindaViola - mamma till två!:

sv; Tack :))

caroline:

Snögubben är rolig! :)

alice:

sv: Åh tack fina du! (:

KassandraPalma:

Den filmen är bra!!

Amanda:

Har inte sett den men har bara hört gott om den :)

Nelly:

Jag tycker att det är en helt okej film :)

paulina:

jag har aldrig sett den, men är så sugen. den verkar himla mysig!

B E A T R I C E:

Jag tyckte att den var superbra!:)

sv: hihi, tusen tack!:) Kramisar♥

Pauline:

åh jag vill se!

aina [fotoblogg]:

Du får säga om den var bra sen :D

Emily:

Åhhh, jag älskar frost! Jag har sett den ca 9 gånger, hehe<3

skriveromidag:

Älskar den! Riktigt bra och väldigt rolig. :D

Lindal:

vill se

Maja!:

Har hört så mycket om den filmen, måste nog ta och se den nu ;)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Åh den vill jag se. :)

Ida:

Hej :) Allt bra? :)

Viktoria Eriksson:

filmen är ju bara helt underbar! <3 love it ^^ kram

MATILDA:

älskar frost! :)

Ida ☯ the sky under the sea :

Åh, vill också se :) Tror det blir hemma i soffan för min del

Julia - En träningsblogg. (VINN EN LÄNKNING):

Frozen är en himla fin film, Olaf är helt klart favoriten!

Kram! FitnessbyJulia.

molly - jmphoto ♛:

åh älskar den filmen, den är så söt!

sv: tycker jag med, hihi!

fotografvesna.se:

åh den vill ja se

sannas rum:

Har inte sett den ännu, men vill väldigt gärna se den :)

Beccys 2.0:

Den filmen var jättebra, såg den på premiären i Jönköping^^ Vad tyckte du om den?:)

Sarah:

Den filmen verkar riktigt bra :) Måste se den nån da :)

emmah:

Jätte bra & rolig film dedära!

Kommentera inlägget här: