My christmas

Jag hade som vanligt en jul fylld av mat, mysigheter och julkappar. Firade hos mormor och Kjell med mamma, pappa, Ida och Anton. Min jul är inte helt över än, imorgon far vi till farmor och farfar för ytterligare en jul. Mina julfeels hänger kvar! :D Under tiden så bjuder jag på några bilder från igår: 
En liten förhandsvisning på vad tomten kom med, kommer ett inlägg senare med allt ;)
Emelie:

Vad mysigt!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

Det låter härligt! Jag ska visa alla julklappsfynd jag mäktar med i övermorgon eller något sådant :P

Svar: Verkligen! Åh, då måste jag kika in :)
Emelie Hedqvist

OLIVIA:

gos!

sv: hihi detsamma :D
kram❤

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Isa:

Va mysigt, fina bilder:)

Sv: Desamma god jul:)

Svar: Verkligen och tack :D
Emelie Hedqvist

Felicia:

Vad söta bilder, fint!
puss

Svar: Tack du! Kram :D
Emelie Hedqvist

Anita:

Så fina bilder :D

Svar: Taack!
Emelie Hedqvist

Celine:

Så härligt!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Beatrice Jakobsson - Fotografi:

Vilken mysig julafton och att den fortsätter är ännu mysigare!

Svar: Verkligen!! :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Fina bilder!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Låter som en bra jul! ^^ Åh, vill jättegärna läsa den boken av Lea Michele! <3

Svar: Verkligen! Jag är så taggad på att läsa den! ♥
Emelie Hedqvist

lucydee:

Mysigt julfirande :D
God jul och god fortsättning :)

Svar: Verkligen! God fortsättning :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Ser ut som en riktigt mysig julafton! :)

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Angelica Bengtsson Fotografi:

Låter som en mysig och extra härlig jul, så mys!!

Svar: JA men absolut :D
Emelie Hedqvist

frida:

Verkar som att du haft en riktigt mysig jul! Ska bli kul att få se vad du fick :)

Svar: JA verkligen! Ska se till att lägga upp det idag, så kika in senare :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Låter och ser ut som en mysig jul :)

Svar: Det var så mysigt så :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: tack :D

Erika:

Vad mysigt och vilka härliga klappar :)

Svar: Oja, verkligen :D
Emelie Hedqvist

Annster:

Visst är dom. Älskar ugglepappret :)

Hoppas att du fick en fin jul <3

Svar: Tack desamma :D
Emelie Hedqvist

Josefine Johansson:

Fina bilder, ser ut som en awesome jul! :D
kram

Svar: Tack! Oja, superbra! Kram♥
Emelie Hedqvist

JoJo:

sv; tack snälla du, vad glad jag blir! :) god jul och god fortsättning <3

Viktoria Eriksson:

Härligt! Mysiga bilder! :)

Svar: Verkligen! Tack :D
Emelie Hedqvist

Elin:

så mysiga bilder!
sv: tack snälla du, och desamma!<3

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

emmah:

Jättemysiga bilder:))

Svar: Taack :D
Emelie Hedqvist

Emmelie:

Vilka mysiga julbilder! God fortsättning till dig <3

Svar: Tack snälla! Desamma♥
Emelie Hedqvist

amanda:

vad fina bilder :D hoppas du hade en fin jul!

Svar: Tackar :D Desamma♥
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: