Mockingjay part 1 again

Jag vann en tävling på instagram och fick två graitsbiljetter till mockingjay, wiho. Så idag tog jag med mig Anna för att se filmen en andra gång. Det är så kul att se filmer på bio två gånger, man märker hur många detaljer som man missade första gången. Den här gången stannade vi kvar genom hela eftertexterna för att se den hemliga "scenen" and oh lord I love it. 
Vad tycker du om mockingjay part 1? 
Elin:

Vad roligt!! :D hört att den ska vara jättebra!

Sv; Tack du!

Svar: Verkligen! :D Ja men det tycker jag verkligen ^^
Emelie Hedqvist

Jossie:

Åh grattis :D

Svar: Man tackar!
Emelie Hedqvist

Petra:

sv det var mysigt med marknaden

Emmelie:

Vilken härlig vinst. Vill så gärna se den också! Får se om vi kan få tag på barnvakt till mini och åka och se den någon dag :-D

Svar: Ja men absolut! Låter som en plan :D
Emelie Hedqvist

Josefine Johansson:

Måste se den!!

Svar: Det tycker jag verkligen :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Roligt att gå på bio ^^
Sv: Ja det var det :D
Kram!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

bexollila:

mysigt med bio!

Svar: Alltid!
Emelie Hedqvist

positivethought.blogg.se:

Åh grattiiis!!! :) det är alltid kul att vinna tävlingar!
Jag älskade filmen, och längtar till nästa!! Jag tror att den kommer att bli bäst!

Har du läst böckerna? :o

Svar: Tack! :D Ja verkligen! Samma här! Jag har en känsla av att jag kommer gråta mig genom hela filmen, med tanke på att det var vad jag gjorde till boken.

Oh yes, flera gånger dessutom! Love them :D Har du läst böckerna?
Emelie Hedqvist

Sarah:

Grattis till vinsten :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

lucydee:

åh va roligt att du vann biljetter :D

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Moa Persson:

ååh skulle med vilja se den två gånger!!

Svar: Det förstår jag allt! ^^
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Har inte själv sett den än! Kul att du vann dom! :D

Svar: Inte? Då rekommenderar jag den :) Ja verkligen!
Emelie Hedqvist

Anita:

Åå, vill se!! :D

Svar: Du borde verkligen ta och se :D
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Åhh vill se, kul att du vann också! :D

Svar: Tycker jag du borde! Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Vad roligt! :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Har inte sett den, måste göra det

Kul och vinna! :)

Svar: Det tycker jag du ska ta och göra :D
Ja verkligen!
Emelie Hedqvist

Nelly:

Oh, så roligt :) Är bra sugen att se på den igen på bio faktiskt x3 Men åh, har helt missat att det finns en extra scen efter eftertexterna! :O :/

Svar: Det förstår jag! Det är egentligen inte så mycket av en scen som..äh, jag vet inte hur jag ska förklara det. (den lär ha läckt ut om man bara gnolar på det, hehe)
Emelie Hedqvist

Sara:

Vad kul :) jag har inte sett den än, måste göra det :)

Svar: Verkligen! Det tycker jag att du ska :D
Emelie Hedqvist

ebba:

finis! jag vill också se den :(

svar: åh tack så mycket :)
kramis

Svar: Tack! Åh, gå och gör det :D
Emelie Hedqvist

Maria:

åh jag vill se den :)

Svar: Åh, det tycker jag du borde göra :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: allt bra med dig? :)

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Boel:

Åh vad roligt! Grattis :D

Sv: Helt klart ;)

Svar: Verkligen, tack :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Vaa, hemlig scen? Den såg jag inte, vad hände där? :o

Svar: Eller ja, hemlig scen och hemlig scen..Det är väl egentligen inte så mycket som en scen, mer något smått episkt, haha. Finns säkert om man googlar på det ^^
Emelie Hedqvist

MartinaOlsson:

sv; tack! :)

my:

Roligt :D Har faktiskt inte sett den än :)

Svar: Verkligen! Åh, men då rekommenderar jag den allt! :D
Emelie Hedqvist

Sofia:

Tur att det inte är såå långt kvar innan sista delen kommer. :)

Svar: Haha, för mig är det väldigt långa 348 dagar även fast jag vet i princip exakt vad som kommer hända, lol ^^
Emelie Hedqvist

Emmy Lam:

Vad trevligt :D

sv;
Jaaa bästa 1D ♥♥♥

Svar: Ja men absolut! :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

sv: Tack snälla! :)

Emelie:

sv: Tack snälla! :)

JoJo:

vad mysigt med bio, vilken härlig vinst! :)

sv; ja det är det verkligen! :) man känner sig så fräsch efteråt :)

Svar: Jo men verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Vad roligt att du vann tävlingen! ^^ Jag måste verkligen ta och se den!

Svar: Verkligen! Åh, det tycker jag helt klart! ^^
Emelie Hedqvist

Ida - foto & häst:

den var så sjukt bra! längtar sååå mycket till del 2 asså :'D
sv; jaa visst är det hihi c:

Svar: Åh, eller huuur :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: härligt att höra, jadå :)

haft en bra helg? :)

Fannie:

Tack så mycket :)

Kommentera inlägget här: