Ledig måndag

En ledig måndag säger man aldrig nej till. Egentligen borde jag råpluggat hela dagen, men nån gång ska man ha lite kul också, eller hur? Så jag, Vendela, Anna, Jennifer, Julia och Annelie har haft lite mys hos Fanny. Tacopaj, fika och the holiday. Efter att jag kom hem har jag hunnit med både plugg och serier. Sammanfattar vi dagen så kan man se att det var en bra sådan. Vad har du gjort idag? 
Isabell:

Åh va skönt med en ledig måndag! Bästa som finns att vara ledig just en måndag :)
Kram

Svar: Ja men eller hur :D ♥
Emelie Hedqvist

OLIVIA:

sköönt :D

sv: åh tack :D
kram♥

Svar: Oja!! ♥
Emelie Hedqvist

Elin:

mysigt! :)
sv: åh tack så mycket :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Moa Persson:

åh vad skönt! själv är man ledig på onsdag :)

Svar: Verkligen! Åh, måste ha varit skönt :D
Emelie Hedqvist

Ida ☯ the sky under the sea :

Så skönt med ledig måndag! Låter ju helbra att passa på att ha myskväll då ^^

Svar: Ja men absolut :D
Emelie Hedqvist

Jen:

Vilken härlig måndag ni hade!! :D Det blev en hel skoldag för mig X3

Svar: Absolut! Åh, tråkigt, haha ^^
Emelie Hedqvist

Sarah:

De låter riktigt mysigt :)

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Beatrice Johansson:

Så härligt att vara ledig på en måndag!:)

sv: Tusen tack:D Kramisar♥

Svar: Jo men verkligen :D
Emelie Hedqvist

hanna:

mysigt ! jag var också ledig igår, dock är jag förkyld så orkade inte göra så mycket haha :)

Svar: Supermysigt! Åh, va tråkigt :/
Emelie Hedqvist

amanda:

ser gott ut!

Svar: Verkligen!
Emelie Hedqvist

Natalie:

Skönt med en ledig måndag!! Såg väldigt mysigt ut!!

Svar: Sååå skönt! Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Caroline:

Mysigt! Jag jobbade och tränade igår ^^ Blir samma ikväll samt att jag ska träffa en vän :)

Svar: Verkligen! Åh, låter härligt :D
Emelie Hedqvist

my:

Åh vad fuskigt!! :D

Svar: Hihihih ^^
Emelie Hedqvist

Emelie:

Åh så mysigt!

Svar: Åh, ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Hanna Andersson:

Åh vad mysigt!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Låter som en bra måndag! :)

Svar: Oja, absolut :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

så skönt med ledigt!

Svar: Oja, verkligen :D
Emelie Hedqvist

Emmelie:

Hihi, ja ibland måste man helt klart ha skoj för att orka med allt pluggande :-D

Svar: JA men verkligen!
Emelie Hedqvist

Prietha:

Skulle verkligen behöva en såndär dag!

Svar: Det är så mysigt!!
Emelie Hedqvist

Hanna:

Vad skönt med en ledig dag! Jag har också varit ledig idag och det var verkligen något som behövdes! :)

Svar: Ja verkligen :D Åh, va trevligt!
Emelie Hedqvist

Isabelle Olsson:

Men åh vilket måndagsmys!! Det är ni värda! :-D

Svar: Ja men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Clara:

Klart man måste ha lite mys om man ska orka plugga!

Svar: Eller hur ;D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Åh, det är så härligt att vara ledig en vardag ^^ Och det låter som en mysig dag :3 Själv har jag tagit sovmorgon och jobbat ett kvällspass

Svar: Jo men exakt! :D Låter mysigt det med!
Emelie Hedqvist

Marlene S.R:

mysigt!

Svar: Absolut :)
Emelie Hedqvist

Elin:

Vad gör du idag?

Svar: Firar jul, haha, sorry för sent svar ^^
Emelie Hedqvist

Jenny Karlsson:

skönt med lite ledighet :)

Svar: Ja, absolut!
Emelie Hedqvist

Cassie Rasmussen:

sv: <3

Josefine Johansson:

Skönt med ledighet iaf! man måste få ta det lugnt någon gång! kram

sv: skönt att du förstår mig.. man är sjukt skoltrött vill bara att det ska ta slut någon gång!

Svar: Jo men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Anita:

Vilken lyx!

Svar: Absolut :D
Emelie Hedqvist

lucydee:

mysigt :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Amanda:

Skönt med en ledig dag!

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

mysigt!

Svar: Oja! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: