Julkappar

Jag har fått så många fina julklappar, som vanligt. Allt finns på bilderna ovan, men jag tog mig friheten att fixa bättre bilder på vissa grejer: 
Serier & filmer // Böcker 
One direction album, bok, filmer & parfym // Mobilskal 
Glasburkar, chai latte & söta etiketter // Kaffe-to-go, temuggar & te-sil
HP glasögon & julstrumpa // hunger games 2015 kalender
Body shop produkter // Massa lukta gott ^^
Puuuugs<3 kuddar och underkläder // Andrew Belle - black bear 
Presentkort & dollar // doftljus 
Förutom detta fick jag även bland annat en klocka, pyjamas, lite flytta hemifrån grejer, badbomber, filt med armar och massa pyssel till naglarna. 
i s a b e l l a w l:

svar: ja verkligen! Man hittar så mycket fint!!

Sara Ekman:

så mycket bra :)

Svar: JA men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

vilka fina klappar :)

Svar: JA men absolut :D
Emelie Hedqvist

Aina Strand:

Jättefina klappisar du fick :)

Svar: Jaa, verkligen ^^
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

sv: Tack, vana förare tenderar att inte riktigt förstå. Men jag har liksom aldrig kört längre än 3 mil på rad förr, och nu blev det 42 mil med endast ett kisstopp i en parkeringsficka liksom :P

gud så mycket bra du fick :D Jag fick en timeturner, men det var min enda nördpresent tror jag :D

Svar: Ja men verkligen! Ååh, en sån har jag - såå awesome! :D
Emelie Hedqvist

Johanna:

Nice!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

Jättebra och fina julklappar! :)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Lollee:

Så mycket du fick :O

Svar: Hehe, yeeeah ^^
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

åh vad många fina klappar du fick!

Svar: JA men eller hur :D
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

Det var mycket det! Love Rosie, har jag sett på bio men inte läst boken!:o Du får säga hur böckerna är, då du läst ut dem!^^

Svar: Jo, verkligen!! Jag har faktiskt varken sett filmen eller läst boken, väldigt taggad på att göra båda! Det ska jag absolut göra :D
Emelie Hedqvist

Elin:

så mycket fint du fick!:)
sv: tack så mycket :D

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Mina:

Åh, vad fina presenter =)

Svar: Hihi, eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Clara:

Så mycket fint du fått!

Svar: Åh, ja men visst :D
Emelie Hedqvist

amanda:

vilka fina och bra julklappar :D

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Sarah:

De va kul att se va du fick :)

Svar: Kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

ida ❀ ᴘʜᴏᴛᴏ ᴀɴᴅ ʜᴏʀsᴇs ∞:

åh så mycket fint!! :'D
sv; tack snälla du ❤

Svar: Man tackar ^^
Emelie Hedqvist

Beatrice Jakobsson - Fotografi:

Många fina julklappar! :)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Maria:

kul att se vad du fått i julklapp :)

Svar: Kul att du gillart :D
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Åh så mycket fint du fått i julklapp :) Förstår du är nöjd! Själv blev jag också superglad för det jag fick så det känns toppen!

Hoppas du annars mår bra idag och att du får en mysig söndag. Vad ska du hitta på? :)

Vad kul att du hittade mig på Insta och att du följer mig. Alltid kul att följa sina bloggläsare och jag följer dig också! Stor kram♥

Svar: Åh, eller hur, tack! Nej va härligt!!
Tack snälla, desamma! Jag har shoppat och gjort skolarbete, en väldigt mysig söndag! Vad har du gjort för skoj?

Älskar att hitta nya personer på insta, så kul :D Kraaaam♥
Emelie Hedqvist

KassandraPalma:

så fina julklappar!

Svar: Åh, ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Alice:

fina julklappar!

Svar: Tackar ^^
Emelie Hedqvist

Liborius:

Oj så många:D

Svar: Hehe, eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Julia:

så mkt fint du fick :)

Svar: Ja men visst! :)
Emelie Hedqvist

Prietha:

Oj så mycket du fick! Jättefina saker :)

Svar: Haha, eller hur ^^ Tack!
Emelie Hedqvist

Annie Bergström:

herregud med grejer alltså!

Svar: Haha, I know ^^
Emelie Hedqvist

Charlotta Hägg:

Sv: Ja, det var de verkligen :D Och vilka fina julklappar du fick! KRAM

Svar: Ja men eller hur ^^ Kram!
Emelie Hedqvist

Sanna Preifelt:

Jättefina klappar :)

Hoppas att din jul har varit bra, att du fick umgås med dina nära och kära! ♥

Svar: Tackar!
Åh, tack desamma fina du♥
Emelie Hedqvist

sara:

Oj så mycket klappar du fått :)

Svar: Hehe, I knoow ^^
Emelie Hedqvist

Alice:

Så mycket härligt du fick! :D

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Petra:

hoppas du får en mysig söndag

Svar: Tack desamma :D
Emelie Hedqvist

sussi:

fina julklappar =)
god fortsättning ..

Svar: Tack! Och desamma ♥
Emelie Hedqvist

Rebecka:

Himla fina juklappar du fått! :)

Svar: Ja men verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Himla mycket fint du fick :D

Sv: Jag är också riktigt taggad på det nya året!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Caroline:

Åh men älskar kopparna och julstrumpan! :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: