❅24 days of christmas❅

Jag fortsätter med mina 24 jul-inspirerade nageldesigns. Under föregående vecka har jag lyckats med detta: 
Tomtehatt 
Monocromed lined 
Dotticure
Jultröja
Julklappar
Mörk vinternatt 
När latheten slår till kan man alltid bara köra på isblått glitter :) 
❅Vilken är din favorit?❅
lucydee:

juliga naglar :D

Svar: Verkligen ;D
Emelie Hedqvist

Julia ♥:

jätte fina naglar!

Kram :-)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Nina:

Hehe, diggar tomteluvorna :) Själv har jag något som liknar de blåa längst ner ;)

Svar: Tack du! Åh, najs!
Emelie Hedqvist

bexollila:

nej gud va härliga julnaglar :D

Svar: Åh, tack snälla :D
Emelie Hedqvist

F E L I C I A:

"mörk vinternatt", så snyggt!!

Svar: Åh, taack!
Emelie Hedqvist

JohannaMarie.se:

Åh va fina, duktig du är! :D

SV: Tack va gullig du är! ^^

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

KassandraPalma:

riktigt snygga!!

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤:

Åh vad du är duktig :)

Svar: Tack snällaste!
Emelie Hedqvist

caroline:

ÅÅåh, jättecoola! :D

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Släpp taget. följ flödet:

Åh vilka fiiiina!! Tomteluvorna och paketen blev mina favoriter :D

Svar: Tack så mycket!
Emelie Hedqvist

Christina:

Åh så många fina designer :)

Svar: Tackar tackar :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

åh shit vilka snygga!
alla var superfina :)

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Marran:

Vilka söta tomteluvor :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Emma Grann Fotografi:

Åh älskar tomteluvorna!!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Rebecka:

Alla var ju jättefina!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Josefine Johansson:

VAd coola dom var!

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

MATILDA:

så snygga :D

Svar: Taack!
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

Alltså den med tomtemössan var sjukt cool!:o aldrig sett ngn ha sådant tidigare xD Väldigt coolt alltså!:DD

Svar: Åh tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Erica:

Jättesnygga naglar! :)

Svar: Tack så mycket!
Emelie Hedqvist

Wild Child:

Tack, det är verkligen jättefint i hamnen utanför mitt jobb :) ååh gillar de första naglarna riktigt mkt!! :D

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Elin Palm:

Jättesnygga! Min favorit är nog de guldiga "paketen" :)

Svar: Tackar tackar :D
Emelie Hedqvist

tatoobitch:

Min favorit är DU ;)

Svar: Och min favorit är du 😉😘💞
Emelie Hedqvist

lucydee:

mina favoriter är dom första :D

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

NICOLE:

Snygga :D Gillade speciellt de första och sen julklapparna :D
Har faktiskt nu suttit och pysslat ihop mina julnaglar =)

Svar: Tack så mycket! Oh, va kul :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: