❅24 days of christmas❅

Ytterligare 7 jul-naglar har producerats, haha. Ska jag vara helt ärlig så är jag stolt över att jag kommit ända hit, trodde helt klart att jag skulle ge upp efter typ de första 5. Här är mina senaste resultat: 
Jul aztek + Tomte 
Snö ombre 
Tome-emojis 
Pumlor 
Tomte + elfs 
Jul-leopard 
Candy cane stripes 
 
❅Vilken är din favorit?❅
Hanna:

Så fina allihop! Men om jag skulle välja några som måste jag säga Snöflingorna (Snö ombre) . Känns enkelt men väldigt fint :)

Svar: Tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

ebba:

så himla fina!
svar: ja det bästa som finns :)
kramis

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Verkligen superfina!
God jul :)

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Alla är så himla fina :)

Sv; Ja, det var det ^^

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

min favorit är snö ombre! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Josefine Johansson:

Eftersom jag är galen i leopard är självklart leopard naglarna snyggast!! :D

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

snygga!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Emma Grann Fotografi:

Men så snyggt!!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Sara:

De två sista är mina favoriter :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Åh vad fina! Min favorit är nog candy cane strips :D

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

åh vad snygga!

sv: ja jag blev supernöjd verkligen! <3

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Läckra, vad duktig du är

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

jonna:

supefina allihopa. Men dom första gillade jag mest!
tack, detsamma :)

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: