The dress

Som jag har jagat denna klänning alltså. Såg den för första gången i Stockholm på H&M (i juni), men av någon anledning så köpte jag den aldrig. När jag kom tillbaka till Luleå så var den slutsåld här. Visste att jag skulle till Piteå och höll hoppet uppe om att jag kunde finna den där, men Piteå har inte divided. Så ringde till faster som bor i Stockholm och frågade om hon kunde köpa den till mig - men den var slutsåld. Till slut bestälde jag den bara och idag kom den. Yääy, nu är jag glad! 
Älskar verkligen blommorna och den sitter så perfekt på! 
carro:

Så söt :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Vilken sötsak. Så romantisk och gullig.

Svar: Åh tack! Precis vad jag också tycker, hehe :D
Emelie Hedqvist

☆Joanna☆:

åh så fiin!

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

MALIN:

Herregud vad fin.... Den skulle jag vilja ha!

Svar: Åh tack du! :D
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l:

Svar: Visst är det?!! Jaaa, var så ledsen över att jag trodde att den var stulen..

Jennifer :

Åh så fin!:)

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

my:

Åh vilken fin!

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

maja söderberg:

åh vilken söt :)

Svar: Tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

Emilia:

Så fin klänning! :)

Svar: Åh tack du :D
Emelie Hedqvist

Anita:

men ååh, den va otroligt söt. Vill också ha :D

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Tea:

Gud så fin :D

SV: tack så jättemycket söta du!! och vad roligt att du ska dit i höst :D jag shoppade mest i london och kollade runt i staden, åkte även en sightseeing buss som var såå himla coolt! :D
Kram kram! <3

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Sofie:

Gud vilken fin tröja!! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Tea:

råkade skriva in det med london fel på min senaste kommentar, så glöm den!! ;)
Ville iallafall tack så mycket för din kommentar hihi!! :D
stor kram sötnos!! <3

Svar: Haha, blev lite förvirrad först, men nu hänger jag med igen ^^
Emelie Hedqvist

Louise:

Åh så fin!

Svar: Åh taack! :)
Emelie Hedqvist

loviisaaa:

Va fin!!!

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vilken fin!

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Kelly:

Åh så fin! :D

Svar: Tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

Ida Edström - Östersunds största blogg.♛:

så fin!!

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

bella:

åh va fin klänning! :D

Svar: Åh tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Elin:

Super fin klänning ju!! Ps; Fin blogg! :D

Svar: Men åh tack så mycket finis<3
Emelie Hedqvist

Josefine:

Ååå vilken fin!! :D

Sv: tack snälla goa du! :D

Svar: Taack! :D
Emelie Hedqvist

fashion:

Super snyggt!! :D

Svar: Men tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

Ebba ♥:

Superfin klänning!!

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Cajsa Lindahl:

ja den är grym! :) åh, den tror jag inte att jag har luftat på. :O måste kolla om den finns där jag köpte min så att jag kan sniffa. ;-)

Svar: Det låter som en bra plan! :D
Emelie Hedqvist

Lovisa:

Vilken söt klänning! Riktigt somrig :)

Svar: Tack! Håller med :D
Emelie Hedqvist

NICOLE:

Så härlig känsla när man äntligen finner det man länge sökt =)

SV: Åh tack så mycket :) saknar den dagen!

Svar: Ja men preciiis! :D
Emelie Hedqvist

Felicia - Modell:

Så fin :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Den är verkligen jättesöt!
Svar: Ja, PLL är en grym serie :)

Svar: Åh tackar :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

så fin!

sv: <3

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

NATHALIE - Fashionblog :

Wow vilken fin :) så snygg! kram

Svar: Åh tack så mycket! Kram (:
Emelie Hedqvist

Julia:

vilken snygg:)

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

amanda:

åh vilken söt!

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Beatrice Johansson:

Så himla söt klänning!:)

sv: Tusen tack:) Kramisar♥

Svar: Åh tack du! :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

åh så söt :)

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

Svar: Hej, allt är bara bra med mig! Själv då? :D
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Så himla fin den var :)

Svar: Åh tack, kul att du tycker det :)
Emelie Hedqvist

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf:

Snygg!

Svar: Tack!!
Emelie Hedqvist

ebba :

åh vad fin!
har just nu frågestund på min blogg, skulle bli jätteglad om du ställde lite frågor :D
kramis

Svar: Åh tack! :) Jag ska kika in!
Emelie Hedqvist

Mikaelas tårtor och bakverk:

Åh vilken somrig klänning!

Svar: Eller hur, love it! :D
Emelie Hedqvist

Cassie Rasmussen:

sv: åh tack gulle! :)

Ida Lindborg ♡:

åh så fiiin!

Sv: Tack så hemskt mycket!! :D

Svar: Åh tackar :D
Emelie Hedqvist

Moa:

min kompis har en likadan, och den är sååå snygg!!

Svar: Åh, kul! Visst är den :D
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

jättefin!

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

LORISSA LOVEBOMB:

Den var jättefin, du borde beställt den på en gång :) Hoppas att den sitter bra!

sv: Tack snälla :D

Svar: Tackar! Åh jag vet, synd att jag inte gjorde det faktiskt. Sitter som en smäck ;)
Emelie Hedqvist

Frida:

Nej men vad otroligt vacker!

Svar: Åh tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

Marran:

Vilken fin klänning! Hoppas du hinner använda den mycket innan det börjar bli kallare igen!

SV:
Tack :)

Svar: Tack tack! Åh det hoppas jag med :D
Emelie Hedqvist

snie.blogg.se:

söt o somrig!

Svar: Precis varför jag älskar den :D
Emelie Hedqvist

J o h a n n a:

Åhh vad snygg!
Sv. tack så himla mycket :D

Svar: Åh tack snälla :)
Emelie Hedqvist

J o h a n n a:

sv. tack så himla mycket!

sussi:

åh så fin... glad lixom =)

Svar: Åh tack, kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Matilda Sundin:

Jätte söt klänning :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

amanda:

hoppas du har en bra torsdag!

Svar: Tack desamma :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

fin!

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Longevity - en blogg om hälsa:

Fin!
Tack, ett kvällsdopp är aldrig fel.

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Selina:

Åh vilken fin!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

ɑ n n i k ɑ:

Söt klänning :)

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Väldigt fin klänning:)

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l :

Svar: Tack så himla mycket!!

Erika:

Superfin klänning! :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

super fin!

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

caroline:

åhh så fin!!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Kajsa:

åh vilken fin :D

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Miss Åberg:

Men gud så fin!

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: