Sunday funday

En promenad med Ville, en tripp till stan där det införskaffades filmer och body butter, myskläder all day, chai latte - söndagar är rätt så härliga ändå ♡ Vad har mina läsare haft för sig idag? 
Markera produkter
Ebba:

Svar: ja precis!
Har tre dar jag måste gå upp kl6 nu framför mig :( börjar dock senare på tisdag och fredag iallafall så skönt det :)

Sara:

Blev en underbar långpromenad och sedan en löprunda :)

Svar: Nej men åh så härligt!
Emelie Hedqvist

Anna:

Älskar den doften från The Body Shop!
Svar: Ja, jag kan inte klaga på min helg alltså :)

Svar: Helt underbar!! :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Lät som en riktigt bra dag! Jättefina bilder :)

Svar: Superbra! Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Daniella:

Vad mysigt ^^

Sv: Ja jag vet, den är det :D

Svar: Jo men absolut :)
Emelie Hedqvist

Alice:

Mysig dag! ^^

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

mysigt :)

Svar: Supermysigt :)
Emelie Hedqvist

Aili:

Låter som en bra dag, jag har spelat match och träffat kompisar :)

Svar: Superbra! Låter riktigt kul :D
Emelie Hedqvist

Moa:

vilka mysiga bilder, vill med ha te nu haha :D

Svar: Tack! Te är bara för underbart<3
Emelie Hedqvist

jossan:

Mys-söndag! :)

sv: Men verkligen, älskar allt från junkyard's egna märke :D

Svar: Absolut! :D
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

åh mysigt!!

Sv: hihi ja verkligen :D

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

åh chailatte är så gott!

Svar: Typ det bästa som finns! hehe
Emelie Hedqvist

fashion:

Naaaw såå sööt hund!! :D

Svar: Men eller huuur ^^
Emelie Hedqvist

fashion:

Naaaw såå sööt hund!! :D

Linnea:

Ja men visst är den - Rita ora är så grym <3

Sofia:

Så söt hund!!

Svar: Ja men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät underbart :)

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Cyber- life with autism and art:

Väldigt söt hund du har. :D
Jag var & handlade på morgonen, sen så har jag mest kopplat av i min lägenhet.

Svar: Tyvärr är det inte min hund, grannens, men söt är han verkligen :D Låter härligt det med!
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

sv: Ja visst är det de :)

Mysig dag! Själv hade jag en hemmadag med familjen. Var mysigt det med.
Vad ska du annars hitta på idag? :)

Svar: Låter mysigt det med :D Idag blir det lite plugg och idol-mys!
Emelie Hedqvist

sara:

Lät som en perfekt söndag! :)

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

LIENE:

sv: Ja, jag tycker det är viktigt :D

Lät bra och fina bilder! Jag bara vilade upp mig igår, samt joggade lite grann. Idag blir det inte många planer heller.

Svar: Åh tack! Låter riktigt härligt det med :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

älskar chai latte!

Svar: Sååå gott *__*
Emelie Hedqvist

Vicky:

Han tackar så mycket :)

Alexandra - Lakeyours:

herregud så söt hund!!

Svar: Ja men eller hur! <3
Emelie Hedqvist

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Mysigt. Igår tog vi oss en sväng till skogen för att leta svamp. Fast jag är sjuk så vi fick åka hem för jag orkade inte haha, men jag fick ju lite frisk luft i alla fall.

Svar: Supermysigt! Åh låter tråkigt att vara sjuk, men kul med att leta svamp :)
Emelie Hedqvist

Josefine ♔:

Goa bilder :D

Svar: Man tackar :)
Emelie Hedqvist

Julia:

lät mysigt :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Anita:

Aw, vilken otroligt söt vovve!! :-)

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

sussi:

mys... =)
ja dömde dressyr idag..

Svar: Verkligen! Kul det med :D
Emelie Hedqvist

Elin Palm:

Men så mysigt! :D

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

jonna:

tack :)
så mysigt!

Svar: Supermysigt :D
Emelie Hedqvist

marina:

sv. tack så mycket. :)
Vilken söt hund. :)

Svar: Ja men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Flisan:

Sv: haha själv så älskar jag BB :P

Sanna Preifelt:

Mys, och vilken söt liten pug :)

Svar: Verkligen! Ja men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Josse:

härliga bilder!

Svar: Man tackar ^^
Emelie Hedqvist

Maja:

Älskar chai latte!

Svar: Sååå gott <3
Emelie Hedqvist

Matilda - Skönhetsblogg:

TBS har bästa body buttret!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

A L I C E:

Sv; Jaa! ^^ Tack! :D

Vilmala:

Åh vovvwn *___*

Svar: Eller huuuur ^^
Emelie Hedqvist

H a n n a S a h l q v i s t:

Igår var jag och tävlade hela dagen! :)

Svar: Låter kul :D
Emelie Hedqvist

Ida ☯ the sky under the sea :

Låter som en mysig söndag! Btw, har ett nagellack med samma namn som rubriken :)

Svar: Supermysig :D Åh nej va kul!
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

så skönt med promenad :)

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Vilken söt hund. :)

Svar: Men eller hur!
Emelie Hedqvist

my:

Mysigt!

Svar: Absolut :D
Emelie Hedqvist

Tea:

Så mysigt! Bilderna är så fina :D

SV: Hihi, pizza är livet <3<3<3 ;)
kram kram!

Svar: Verkligen! Åh tack ^^ Kram!
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Men så söt vovve!

Svar: Ja men visst! :D
Emelie Hedqvist

E.W - Photography:

Taaack, vad söt du är

Sofia:

Ser ut som en mysig dag. :)

Svar: Jo men absolut :D
Emelie Hedqvist

Joanna ♥:

mysigt (:

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

E.W - Photography:

Tack sötnos. VAd glad jag blir:D

Felicia - Modell:

Mysigt :)

Svar: Absolut :)
Emelie Hedqvist

JoJo:

såå söt hund! :D

sv; visst är det? :) är tur att ikea har så bra priser på sina grejer också! :)

Svar: Ja men visst! :D
Emelie Hedqvist

emma:

Söt vovve :) Min hund heter också Ville, hehe ;)

Svar: Eller hur! Åh va kul hehe :D
Emelie Hedqvist

michelle bergström:

Söt vovve! Var gärna med i min veckans blogg! Ha en fortsatt fin onsdag.

Svar: Visst är han gullig! Jag ska kika in :D Tack desamma!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: