Klädval x5

Nu i början av skolan orkar jag alltid lägga ner lite mer tid på att välja kläder och bry mig hur jag ser ut. Om 1 månad är det stickade tröjor med uppsatt hår som gäller varje dag, haha. Men här är veckans 5 klädval i alla fall: 
Klänning - Top shop // Halsband - Gina Tricot                  Tröja - BikBok // Byxor - BikBok 
Kofta - BikBok // Linne - BikBok // Byxor - BikBok // Örhängen - Gina Tricot // Baby lips cherry me - H&M
Kofta - H&M // T-shirt - Gina Tricot // Byxor - BikBok // Blomsersnodd - Cubus 
Crop top - Holliser // Kjol - BikBok // Halsband - Gina Tricot 
S o p h i e:

- Det var det! :)
Ja verkligen, inte alls långt kvar nu :)

Moa Persson:

Åh vad snygga kläder :D

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

JoJo:

jag älskar den sista outfiten! :D

sv; men verkligen! :( jag blev helt tom efteråt, kändes som att man hade gjort slut med någon :(

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Sofie:

Den näst sista är superfin!!

Svar: Åh tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Amanda:

Åh, koftorna var superfina båda två!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

molly - jmphoto ♛:

gillar verkligen den näst sista outfiten, så fin! vill ha en sån mysig kofta själv :)

sv: jadå! och taack!!

Svar: Tack så mycket! :D Ja men det förstår jag!
Emelie Hedqvist

Anonym:

åh riktigt snygga allihopa!
jag känner också så nu när man går i skolan kan man lägga mer fokus på vad man vill ha på sig !:D

Svar: Åh tack så mycket! Ja men precis :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: javisst e dom hehe :P

Ninni - Vimsiga mamman:

Så mycket fint :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

marina:

sv. Tack så mycket. :)
Gillar ootd tröjan. :)

Svar: Haha, taaackar :D
Emelie Hedqvist

maja söderberg:

oj så mycket snyggt!!

Svar: man tackar :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Riktigt snygga outfits! :D

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Liborius:

fint:)

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Alice ツ:

Sv; Tack! :D

Olivia Magnusson:

superfint!

sv: åh tack,detsamma :D
kram♥

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Caroline:

Jättefint ju! :)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Jätte fint :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Ebba ♥:

Jättesnygga outfits :)

Svar: Tack så mycket (:
Emelie Hedqvist

bella:

Jätte fin blogg! :)
kika gärna in på min om du har tid
www.isabellamillings.blogg.se

Svar: Tack snälla! Jag ska kika in :D
Emelie Hedqvist

fashion:

Snygggt! :)

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

my:

Riktigt snyggt! :D

Svar: Åh tack! :)
Emelie Hedqvist

VERONICA - fashionblog:

Första och sista är mina favoriter, men tjejen - du är smokin'! Sååå snygg! :) Hoppas du har och kommer få en super bra dag tjejen, ha det bäst! Kramar fina du!

Svar: Men alltså åh kram på dig, tack snälla :'D Hoppas du har en underbar söndag ♥
Emelie Hedqvist

bexollila:

sv : ja visst finns de mkt fint där :D

Hanna Andersson:

Riktigt fina outfits allihopa, sista var ändå min absoluta favorit. Otroligt fin!

Svar: Tack så mycket fina du! :D
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Ja, jag älskar yankee candle-ljusen - luktar så gott <3

Evelina Bohman:

Fint!

Evelina Bohman:

Fint!

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Evelina Bohman:

Fint!

Ebba:

Åh vad fint hårband med blommor!
Svar: ja riktigt mysigt :)
Hoppas du får en din kväll!

Svar: Taaack :D
Emelie Hedqvist

Sofia:

Snyggt! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

snyggt! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

madeleine:

orka att du har livets finaste hår :O

Svar: Men åh tack snälla! <3
Emelie Hedqvist

G I N A ~:

Fint! :) Gillar den första bildens kläder mest tror jag ^^

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Fina outfits. Jag är också så. Jag orkar bara fixa mig i början haha...

Sv: Ja, det är en spännande serie!

Svar: Taack! Haha, det blir lätt så va? ^^
Emelie Hedqvist

Johanna:

Fint!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Svar: Tusen tack :) Ja, det är helt underbart att vara där :)

sussi:

svarrta klänningen suuuuuper fin =)

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

så snygga outfits:)

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Marran:

Gillar den mörkblå klänningen riktigt mycket!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

fint ^^

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: