Green stripes nails

Jag har vissa favorit-lack i min samling av nagellack. Ett av dom lacken är det gröna som jag använde idag. Så fin färg! Min är snart slut så jag måste se till att inhandla en ny. Men här är resulatet denna gång: 
Linn:

Hej!

Följer du Pretty little liars? I så fall tycker jag att du ska kika in på vår fanblogg där vi upptaterar dagligen om allt och alla angående serien. Vi lägger upp spoilers, sneak peeks och såklart alla avsnitt som kommer på onsdagar! Kika gärna in.
- A

Svar: Hej, jag ska ta och kika in! :D
Emelie Hedqvist

Josefine Hallgren:

Asjobbigt.. Tack! <3

Jättefina naglar! :)

Svar: Tack fina du!
Emelie Hedqvist

Erika:

Vad fint :)

Svar: Tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

bella:

snygga :D

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Marlene S.R:

coolt:)

Svar: Taack!
Emelie Hedqvist

Ida Edström - Östersunds största blogg.♛:

snyggt :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

johanna:

snygga!

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Celine:

Alltså fattar inte hur du får till det! Jag typ bara kladdar hela nageln svart om jag försöker med något sånt! Jättesnyggt iaf!

Svar: Haha, mycket träning här ^^ Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Emily:

Jättesnyggt! Har du lösnaglar? Annars så är jag väldigt avundsjuk, vill också ha långa naglar :)

Svar: Tack! :D Faktiskt mina egna naglar, hihi
Emelie Hedqvist

Kajsa:

Åh vad snygga!

Svar: Åh tack du! :D
Emelie Hedqvist

Hanna Andersson:

Häftiga naglar!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Vad fina. :)

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

snyggt!!

Sv: Tack så hemskt mycket! :D kram

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Felicia - Modell:

Fint :)

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

MALIN:

Gud vad läckert :)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Jonna :

Men åh vad fina!! Om du är intresserad får du gärna vara med och delta i tävlingen på min blogg där du kan vinna en canvastavla på 30x30cm. Kram <3 http://glossfashion.com/jonnadahl/2014/08/12/tavling/

Svar: Åh tack snälla! Jag ska kika in i alla fall! :)
Emelie Hedqvist

fashion:

Snygga! Hoppas att du ahr haft en bra DAG :D

Svar: Åh tack! Och desamma :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: