222 days left

Idag är det 222 dagar kvar till en extremt efterlängtad USA resa. Denna gång kommer jag hinna med att se ställen så som Las Vegas, LA, San Francisco och Grand Canyon. Att säga att jag längtar är en underdrift. Eftersom att detta är extremt långt bort kan vi även ta och längta till andra saker under tiden. 33 dagar kvar till seriestarten (new girl är start för mig), 95 dagar kvar till Mockingjay part 1, 130 dagar kvar till jul.
Vad längtar du till? :)
Bildkälla 1 // 2 // 3 // 4 
Irini Vanessa Argiri:

åh vad kul! jag ska åka till london på våren med mamma och en vän, lääängtar :)

Svar: Åh det låter ju underbart! :D
Emelie Hedqvist

NICOLE:

ÅH så kul! Förstår att du längtar :D

Jag längtar nu efter hockeyresor med min kille, att flytta och börja universitet =)

SV: ja det var det verkligen!! =)

Svar: Eller hur! :D Åh det låter ju spännande!
Emelie Hedqvist

Josefine:

Ååå gud vad roligt! Det förstår jag verkligen att du längtar till :D

Svar: Ja men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Tea:

Men gud så kul hihi!! :D

SV: tack så jättemycket sötnos!! :D
massa kramar! <3

Svar: Oja! Verkligen :D
Emelie Hedqvist

NATHALIE - Fashionblog :

åh vad roligt :) wow så häftigt! kram

Svar: Jo men verkligen, så taggad! :D Kram!
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Åh, låter underbart!

Svar: Åh ja verkligen!
Emelie Hedqvist

Louise:

Gud vad roligt! Förstår att du längtar! :)

Svar: Verkligen, så extremt taggad! :D
Emelie Hedqvist

Carro:

Åh vad roligt! :)

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l :

Svar: Åh, tack så mycket!!

sussi:

härligt å längta efter ngt USA är härligt..
kan tänka mig å åka dit igen, men inte å
bo där en gång till :)

Svar: Verkligen! Låter awesome att ändå ha bott där ^^
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

åh vad kul!

Svar: Oja, verkligen! :)
Emelie Hedqvist

Marlene S.R:

åh vad kul!

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

- jamen eller hur!

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Jag längtar tills min dans börjar. :)

Svar: Oh, spännande! :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

sv: ja hemskt är det! :(

maja söderberg:

mycket kul att längta till!
Jag längtar faktiskt till skolan börjar :)

Svar: Ja verkligen! Inte varje dag man hör det, men härligt att du längtar till det :)
Emelie Hedqvist

Ebba ♥:

Åh vad roligt med USA, har alltid velat åka dit!!

Svar: Verkligen ett drömställe! :D
Emelie Hedqvist

Prietha:

Gud vad kul med USA! Jag längtar tills dansen börjar :)

Svar: Verkligen! Åh det låter kul :D
Emelie Hedqvist

J o h a n n a:

Åh vad kul!! Är sjukt avis!! :D
Sv. tack så himla mycket!

Svar: Hihi, kan nästan förstå det ^^
Emelie Hedqvist

Tigerhonan:

Så härligt :)

Svar: Jaa verkligen :D
Emelie Hedqvist

Longevity - en blogg om hälsa:

Trevligt med resa att se fram emot!

Svar: Riktigt härligt faktiskt :D
Emelie Hedqvist

Hanna:

Haha, jag längtar ALLTID till saker som är så långt fram :D Älskar att tiden går snabbt fram till det datumet samtidigt som jag hatar att tiden går så fort ;)
Själv så längtar jag till första veckan i september för då börjar jag spela cello igen efter sommarlovet, och så längtar jag till höstlovet för då ska jag spela cello på ett ställe som heter Musikaliska i Stockholm. Underbart ställe :D

Svar: Haha, det blir lätt så va? Det är faktiskt riktigt härligt när tiden går fort. Härliga grejer du längtar till där :D
Emelie Hedqvist

Cajsa Lindahl:

aww, tusen tack! :D allt bra med dig idag då?

Svar: Allt är bara bra med mig, tack! Själv då? :D
Emelie Hedqvist

jossan:

Men va avis jag blir på att du ska till USA, dit vill jag också ):
Så härligt när man har grejer att längta till egentligen :D

sv: Ja men verkligen, jag blev så nöjd med allt. :D

Svar: Kan förstå det, hihi! Det är verkligen härligt att längta till saker ^^
Emelie Hedqvist

bella:

åh va roligt!!! :D

Svar: Ja verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Men duu så himla kul alltså! :D

Svar: Jo men verkligen, längtar såå! :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Vad roligt!! :D

Svar: Otroligt!! :D
Emelie Hedqvist

Moa:

ååh vad kul! :D
Jag tror inte jag har något att längta till ännu riktigt.. Det kommer väl upp något snart :)

Svar: Verkligen superkul! Det lär nog dyka upp något att längta till ska du se ;)
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

åh vad kul, inte alls avis här nej!

Svar: Haha, kan tänka mig det ;)
Emelie Hedqvist

fashion:

Fina bilder!! :D

Svar: Eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Caroline:

Åååh, skoj med USA! :D

Svar: Jo men verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Anita:

Förstår att du längtar! :)

Svar: Jo men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Pauline:

å vad roliga saker! jag längtar till london, 60 dagar ;)

Svar: Verkligen! Åh nej så kul! :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Kul, USA har så många häftiga, vackra platser att besöka! Jag längtar till min resa som är om cirka tre veckor, då blir det Hawaii, flera öar i Polynesien, Sydney och Singapore :)

Svar: Åh det ska bli så kul! Det låter ju inte lite underbart :D
Emelie Hedqvist

snie.blogg.se:

oj va grymt!!

Svar: Veeerkligen! :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: javisst e dom :D

åhh så kul :)

Svar: Superkul :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Åh så roligt ! Jag vill med verkligen åka till USA speciellt NY , men precis fått barn så får nog vänta några år :)

Bra att längta till annat däremellan, jag fungerar exakt likadant :)

Svar: Superroligt! Åh, men härligt att drömma lite! :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Ja där finns mycket att se framemot (bland annat massa filmer som kommer på bio) och julen - förstås :)

Svar: Alla dessa underbara filmer som kommer ut snart alltså <3
Emelie Hedqvist

Sofia:

Coolt. Förstår att du längtar efter en sån resa. :)

Svar: Ja men eller hur!! :)
Emelie Hedqvist

johanna:

Va kul!

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Oh, så roligt - förstår att du ser fram emot det! :)
Själv ser jag fram emot en resa till Bosnien i nyår! ^^

Svar: Ja men eller hur! :D Oooh, låter spännande! :D
Emelie Hedqvist

jonna:

ja, absolut :)
åh, så härligt. Jag längtar också tills jag får åka till USA. Har ingen resa planerad, men hoppas på att det blir snart :) hehe

Svar: Haha, men det är bra att drömma också! ;D
Emelie Hedqvist

lucydee:

förstår att du längtar :D

Svar: Eller hur! ;D
Emelie Hedqvist

Melina:

Åh så kul! :-)

Svar: Ja men verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Josefine Hallgren:

sv; TACK!!

men shit så kul! Förstår att du längtar :D vill också åka till USA nångång!

Svar: Eller huur! Till USA måste man verkligen fara vid något tillfälle :D
Emelie Hedqvist

LORISSA LOVEBOMB:

jag längtar till nästa sommarlov, hehe... har inte så storslagna planer minsann ^^

Svar: Haha, det är alltid något ;D
Emelie Hedqvist

JosefinsDream:

gud va underbart att åka runt och se fler ställen!

Svar: Ja men verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så spännande :)

Svar: Oja, verkligen!
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

Gud vilken härlig resa du har framför dig!!

Svar: Absolut, taggar sönder!
Emelie Hedqvist

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Jag förstår att du längtar!!:)

Svar: Haha, eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Ida Edström - Östersunds största blogg.♛:

Längtar också till jul, och min födelsedag (trots att det är 9 månader kvar). Men då blir jag hela 18 år! :D

Svar: Härliga grejer att längta till :D
Emelie Hedqvist

Amanda:

Så spännande :D

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Evelina Bohman:

Förstår att du längtar, skulle också så himla gärna besöka USA! Själv har jag faktiskt ingenting speciellt att längta till för tillfället. De är väl skidresan i början utav januari isåfall haha :D

Svar: Ja men eller hur! Men det är alltid något att längta till :D
Emelie Hedqvist

Emilia:

Jag ser också fram emot Mockingjay part 1 och julen.
Vad kul att resa till USA! :D

Svar: Det är härliga grejer att längta till! :D Oja, verkligen!
Emelie Hedqvist

Hannah & Hilda:

Vad kul!

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Sarah:

Kul o åka till USA :)
Ja längtar till nästa sommar :)

Svar: Superkul! Åh det längtar jag också till :D
Emelie Hedqvist

Karin :

Jag ska till Paris i slutet av September och till Cape May (USA) i mitten av Oktober :)

Svar: Oj så mycket kul! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: