The maze runner trilogy

Äntligen är jag stolt ägare till maze runner trilogin. Tog sin tid. Ska nog sätta mig ner och börja läsa ikväll, har höga förväntningar! Jag ska erkänna att det var Dylan O'brien som öppnade mina ögon för denna trilogi då han spelar Thomas i den kommande filmen. Låt oss nu bara hoppas att böckerna är lika bra som jag har fått höra att dom ska vara.
Har du läst maze runner böckerna?  
Köpt här
 
NICOLE:

Vad härligt :)

SV Ja det är underbart :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Johanna:

Kul!

Svar: Oja! :D
Emelie Hedqvist

Nicolina:

Sv. Tack så mycket :D

Emma:

Jag har inte läst någon av dessa böcker, låter inte som min typ av böcker :)

Svar: Ah, I see ^^
Emelie Hedqvist

Emma:

Inte läste böckerna, och de låter inte som min typ av böcker :)

Life of Johanna:

Aldrig hört talas om dem :(

Haha javisst var den bra :)

Svar: Relativt okända böcker här i Sverige har jag märkt ^^
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

De har jag inte läst :)

Svar: Okej, några planer på att se filmen kanske? :)
Emelie Hedqvist

maja söderberg:

Nej jag har inte läst dom, men hoppas dom är bra :)

Svar: Hittills är boken amazing :D
Emelie Hedqvist

jossan:

Dom där har inte jag läst, men kul att hitta böcker som man gillar! :D

sv: Ja, jag har precis hittat killarna, men riktigt sköna låtar är det ju! :)

Svar: Ja men precis ^^
Emelie Hedqvist

Ida Gratte:

Gå gärna in och var med på min tävling. Du kan vinna finfina armband! :)

Svar: Ska kika in!
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

Åh jag längtar tills filmen och jag ska sitta bänkad på premiären med mina kompisar!!! och allt för Dylan!!!! *.* den verkar vara hur bra som helst. Visste inte att de fanns böcker, måste läsa :D

SV: Åh tack så jättemycket! :D

Svar: Samma här, haha! Ja men gör så :)
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Jag har faktiskt aldrig läst dem. :)

Svar: Inte? Några planer på att göra det i framtiden kanske? :)
Emelie Hedqvist

caroline:

Spännande läsning! :) Hoppas dom är bra!

Svar: Hittills är den jättebra :D
Emelie Hedqvist

KassandraPalma:

önskar jag tyckte om att läsa, den boken verkar bra

Svar: Riktigt bra so far :D
Emelie Hedqvist

snie.blogg.se:

jag är nog helt efter för har inte hört talas om dom haha!

Svar: Haha, nä inte direkt ;) Inte en superkänd bok här faktiskt ^^
Emelie Hedqvist

Anita:

Kul :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Bex:

Ja visst var det en super bra app ja tipsa :D

Pauline:

har inte läst, verkar bra!

Svar: Hittills är den super :D
Emelie Hedqvist

Elin (Fotoblogg):

Svar: Tack!

Verkar vara bra böcker!

Svar: Superbra hittills :)
Emelie Hedqvist

Ellen:

sv: tack så mycket! :D

Nathalie:

Härligt med nya böcker, älskar också att läsa!!

sv: Tack :)

Svar: Superhärligt! Att läsa är så underbart :D
Emelie Hedqvist

sandija-döv-adopterad-fotografi:

sv- ja det är mummmmmmms! ;D

MADDISENJ.SE:

Tack så mycket! Den har jag inte hört talas om förut

Svar: Riktigt bra böcker, so far! :)
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

visste inte att det fanns böcker, har dokc hör talas om filmen, är den bra? :)

Svar: Böckerna är hittills super! Rekommenderar dom :D
Emelie Hedqvist

sussi:

inte hört talas om dem...
va handlar de om???

Svar: Trailern about sums it up, haha. Det är väl lite hunger games/divegent känsla på det hela med ett sånt samhälle ^^
Emelie Hedqvist

ALVA (foto) ♡:

sv: tack snälla du, och detsamma till dig! :)

vanja:

sv: tack :)

hanna:

ja visst är dom!! :D
vad ska du hitta på denna torsdag då? :D

Svar: Ber om ursäkt för sent svar, hehe..men idag blev det massa mys i solen och nu väntar en kvällsjogg :D Vad har du gjort idag?
Emelie Hedqvist

Prietha:

trailern verkar så spännande! tror jag ska läsa böckerna :)

Svar: Låter som en bra plan :D
Emelie Hedqvist

fannie karlsson:

Åh, såg ju as spännande och jag säger som du, kollade endast på trailern nu för att jag såg att dylan var med :D haha hoppas filmen är bra då! :) å böckerna för din del. så de var värt att skaffa på sig dem ;)

Kommentera inlägget här: