The amazing spider-man 2

Det är movie time! Åh så taggad jag är! Älskar spder-man filmerna, ska erkänna att jag gillar "orginella" mer är the amazing, men fortfarande - can't wait for the movie to start. Ska någon av mina läsare också gå och se The amazing spider-man 2? :)
 
emelie andersson:

sv: åh tack desamma :D

Celine:

Åh jag vill verkligen se den men ingen vill se den med mig! :(

Svar: Åh nej va synd! :/
Emelie Hedqvist

Mira:

Jag vill se den, måste bara hitta tid ;)

Svar: Härligt! Riktigt bra film :)
Emelie Hedqvist

henrietta:

åh är besatt av the amazing spiderman ettan! såg den 2 gånger på bio och blev helt besatt av andrew garfield i några månader, är nog fortfarande fast inte lika rejält haha :D

Svar: Åh så härligt! :D Andrew♥♥♥♥
Emelie Hedqvist

Emelie:

Åh vill också se den! :D

Svar: Så bra film! :D
Emelie Hedqvist

fotografvesna.se:

den vill jag se!

Svar: Underbar film, så sevärd!
Emelie Hedqvist

LIENE:

sv: Ja, fint :)

Caroline Blomberg:

åh vill så gärna se den!

Svar: Åh det borde du göra!
Emelie Hedqvist

Cajsa Lindahl:

Tack detsamma sötnos! :D

Sara - Mamma till Nova&Levin :

Tack ska du ha, vad glad jag blir! :) glad påsk! :)

Rebecca:

sv: Ja verkligen! :)

milina.blogg.se:

Inte riktigt min typ av film så vet inte om jag ska se den :)

Svar: Ah I see, för mig är det typ dom bästa marvel filmerna. Spider-man och Thor, haha ^^
Emelie Hedqvist

vanja:

åh vill se deen:)

Svar: Så bra film! :)
Emelie Hedqvist

NICOLE:

Nä haha, har aldrig direkt gillat dem.. tyvärr ;)

SV Tack , och detsamma önskar jag dig :D

Svar: Åh, I see ^^
Emelie Hedqvist

VERONICA - modeblogg:

Verkar grym, super kul :) Vill se den! Ha en fin kväll, kramkram!

Svar: Verkligen en bra film! Desamma, kram
Emelie Hedqvist

Ida Gratte:

åå tack fina du :)
ha en bra kväll<3

Svar: Tack desamma!
Emelie Hedqvist

elinn:

glad påsk! :D

Svar: Desamma! :D
Emelie Hedqvist

linda:

vill se!:D

Svar: Så bra film! :)
Emelie Hedqvist

Hannah Larsson:

SV: Ja, otroligt gott var det. Råkade bli grillning idag också, men det sitter inte fel med grillat två dagar på raken inte. ;)

Hannah:

SV: Ja, otroligt gott var det. Råkade bli grillning idag också, men det sitter inte fel med grillat två dagar på raken inte. ;)

linnea:

jag hade tänkt se den imorgon kväll, men det blir nog på måndag istället! :)

Svar: Ah, men den som väntar på nå gott, haha ^^
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

DEEEN VAR UNDERBAR! SÅG DEN I TORSDAGS! :'D
Sv: Åh taack! :D

Svar: ELLER HUR! LOVE IT :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Jag ska se den ikväll :)

Svar: Åh så mysigt! :D
Emelie Hedqvist

ST:

Tyckte den var ok. Electro var nästan det enda sevärda dock, hehe. Tycker det är alldeles för mycket ungdoms kärlek i spiderman filmerna. Batman är betydligt bättre!

Svar: Ah, I see. Jag älskar ju sånt, så jag gillar däröfr verkligen spider-man, haha ^^ Men Jamie Foxx var grym!
Emelie Hedqvist

fotografvesna.se:

Vi gick och kollade på den lördagskväll. Tyckte att den var bra :) men han grät lite för mycket i filmen..

Julia:

Har du sett den redan? Hade för mig att den hade premiär i maj!

Kommentera inlägget här: