Nytt

Jag gör så gott jag kan med sparandet till Stockholmsresan i Juni. Vi kan väl säga att det går inte alltid helt superbra. När man går förbi stan är det svårt att hålla kvar pengarna i fickan. Här är mina senaste inköp som jag är helt kär i:
// Två badbomber från lush // Två halsband från ur&penn // Lorax filmen //
// Kjol från H&M // Tröja från BikBok // 
Presenter från Thailand, woho! Här finns 3 par solglasögon, 2 blomsterkransar, 2 1D linnen, 3 hp tröjor, 2 despicable me tröjor, ett par shorts och Nike skor 
Carro:

Härlig shopping! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Sofie:

Sv: Ja, verkligen ha-begär! :)

molly - jmphoto ♛:

åh vad fint! älskar skorna och shortsen!

sv: taack så mycket! :D

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

madeleine:

JAG TROR JAG DÖR SÅ FINA DOM SKORNA ÄR

Svar: Åh eller hur! Älskar dem :D
Emelie Hedqvist

Selina:

Så fina grejer!

Svar: Tackar ^^
Emelie Hedqvist

Liborius:

så mycket fint:)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

linda:

sv: Åh tack så mycket och dsm!

Åh vad fina saker :D

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Olivia Gustavsson:

sv. åh tack :D

OLIVIA:

åh inga dåliga saker, älskar solglasögonen :D

sv: hihi taack :D
krami♡

Svar: Tackar tackar ^^
Emelie Hedqvist

anniepiie:

åhh va mkt fint, önskar att jag hade en badbomb hemma, så himla härligt ju! :) Brukar köpa bubbelbitar på lush, underbar butik!! :D

Svar: Tack! Älskar verkligen badbomber, lush är verkligen helt fantastiskt!
Emelie Hedqvist

Alice:

sv: Tack, älskar den! :')

Ebba Green:

Sv: Ja verkligen :)

Caroline Blomberg:

åh va massa fint!

Svar: Åh tack ^^
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Vilken fin kjol. :)

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

åh vad fina bilder :D

sv: naw tack så mycket, jag önskar dig desamma :D

Svar: Man tackar ^^
Emelie Hedqvist

♡ Hanna Andersson ♡:

Kjolen var jättefin. Hur mycket kostade den? :D

Svar: Åh tack! 149:- gick den på, så ett ganska bra pris alltså! :)
Emelie Hedqvist

Rebecca:

sv: Tack så mycket!:)

♫♪ sandra:

mycket fint :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

Åh fint!

Sv: hih ja det var verkligen härligt! :D

Svar: Taack!
Emelie Hedqvist

Emelie:

Åh så mycket snyggt och bra! :D

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

jonna:

ja, det va en väldigt bra dag :)

åh, bra presenter!

Svar: Eller hur! :D
Emelie Hedqvist

sophie:

Sv: ja det var muums! Fin kjol!

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

julia:

älskar nike skorna :)

Svar: Åh jag med! ^^
Emelie Hedqvist

Erika:

Vilka fina köp :)

sv: Visst är den!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

NICOLE:

Det är inte alltid lätt att hålla i pengarna, men nöjd ska du vara för det var fina saker :D

SV Tack så mycket!!

Svar: Haha, eller hur! Tack du :D
Emelie Hedqvist

Sara Mamma till Nova&Levin:

Hoppas din dag Varit bra. :D

Svar: Tack desamma :D
Emelie Hedqvist

Hannah:

SV: Jo jag tyckte det jag med. :p Dock är jag ju helt utan kort just nu eftersom jag väntar på det nya från den nya banken jag gått över till, men det är ju inte samma sak som att ha ett kort och inte kunna använda det så. :p

Linnéa Alpsten:

Men vilka roliga saker du köpte ändå! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

åh så mycket fint! älskar minion tröjorna!! :D kram

Svar: Tackar! Åh jag med, kram!
Emelie Hedqvist

Fatou:

Omg mina dröm-skor, LOVE IT!

Svar: Eller hur, helt underbara! :D
Emelie Hedqvist

Ida Gratte:

dumma mig tröjorna :(( åå vill ha!!

sv: ja, det var superkul!

Svar: Blev så glad när jag fick dom! ^^
Emelie Hedqvist

sussi:

kul med lite nytt
massa fint ju =)

Svar: Verkligen kul! Tack :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: tack :D

Mira:

Vilka snygga saker!!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Sofia:

Massa fint!

Svar: Tack! ^^
Emelie Hedqvist

SARA:

Vilka fina grejer! Kjolen är ju to die for :))

Svar: Tackar! Ja men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Olivia|Reporter:

Åh miniontröjan!! Fusk!

SV: Tack snälla!

Svar: Hihih, älskar verkligen dom :D
Emelie Hedqvist

Alexandra - Lakeyours:

Så mycket fint!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Sabina:

sv: Tack så mycket, du med finis!

Ååh så mycket fint :D

Svar: Åh taack!
Emelie Hedqvist

Isabella Huynh:

Vilka snygga kranser ;)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Clara:

Vilka fina kransar!

Svar: Eller hur, love them! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: