Min helg♥

Helg är verkligen det bästa som finns om du frågar mig, så gissa vem som är taggad på långhelg onsdag-söndag nästa vecka. Den här helgen har varit riktigt mysig, jag såg till att ge mig lite extra chill-tid hehe. I fredags efter skolan gick jag en snabbis på stan, men största delen av dagen spenderades i sängen med massa serier, såg bland annat klart The Fosters och oj som jag längtar till säsong 2! Lördag förmiddag spenderades med Jennifer på stan, kollade på alla kläder som jag inte har råd att köpa eftersom att det sparas för fullt till Stockholmsresan. Idag har jag mest bara pluggat, fangirlat allt för mycket över allt som är 1D relaterat och nu väntar en jogg. 
Den här helgen får ett bra betyg. Vad har mina läsare gjort i helgen? ♥
En Instagram selfie i brist på annat att visa här. @3welie
Ellen:

Helger är verkligen bäst och låter som du haft en bra sådan! :)

Josefine:

Helgen är bäst :D synd att det inte var 3 dagar hehe går så fort!

Hanna:

Vad fin du är!

Nelly:

Härligt med långhelg :)

Anita:

Ååh, fina du! <3 kram

Vilma:

Hej! Du var med i min "Veckans blogg tävling" på min blogg. Vinnarna har nu kommit upp så gå in och titta om du var en av dem som vann!

Amanda:

Fina du!

corneliaeriksson.blogg.se:

låter som en härlig helg! hoppas du får en fin valborg.

B E A T R I C E J O H A N S S O N :

Låter som en riktigt härlig helg!:)

sv: Jaa, det var det:) Kramisar♥

Johanna:

Älskar verkligen helg! Kram

elinn:

visst är den, ha en toppen bra dag! :)

Esmeralda:

sv: nää inte direkt, jag trodde jag skulle dööö haha! Tack så mycket :D

MADDISENJ.SE:

Tack så mycket för din fina kommentar <3 Ha en fin valborg :D

Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

jossan:

Man kan ju inget annat än att tycka om helg!
SUperfint hår du har :D

sv: Åh,tack!! Ja det är ju våren som gör bilderna så fina nu :D

Emma:

Låter som en bra helg och snygg ny hårfärg :)

MATILDA:

så fin :D

Clara:

Tack fina du!

aschmanda:

Låter bra och fina bild :)

Jazzmine:

Fint hår!

Nathalie:

Vad fin du är!

sv: Tack så jätte mycket!! :D

Liborius:

fin:)

Boel:

Super fin bild :)

Josefine Hallgren:

Fin du är! :)

CASSANDRA:

finis :D

Linnea:

Svar: Tack så mycket! Ja det var det också! :)
Hoppas du haft en bra vecka hittills!
Kram! :)

Liborius:

Hoppas du får en grym torsdag:D

Robyn:

Hoppas du har haft och har en trevlig helg då!! ;)
/R

Emme ∞:

SV: Tack snälla! ^^

Ebba Axelsson:

Så fin du är! :)

madeleine:

du har en riktigt fin hårfärg :D

Kommentera inlägget här: