I'm back

Hej, ja, där kom en oplanerad bloggpaus och en halvt oplanerad återkomst. Men jag ska försöka få det att fungera nu igen. Inspirationen är tillbaka, det är påsklov och jag har saknat det här. 
Så, vad har jag sysslat med under tiden då jag var borta? Skola, bio, joggning, massa serietittande, frukostar i sängen och för det mesta haft det bra. Ungefär som vanligt då. 
Jag hoppas att alla mina söta bloggläsare, som faktiskt fortfarande är kvar, har det superbra♥ 
Några insagrambilder från @3welie
milina.blogg.se:

ibland behöver man en paus!

Svar: Jo men precis :)
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

skönt med en paus ibland, roligt att du är tillbaka!! ^^ fina bilder! kram

Svar: Eller hur! Tack snälla :D Kram!
Emelie Hedqvist

Lollee:

Härligt att du är tillbaka!

Svar: Härligt att vara tillbaka, haha ^^
Emelie Hedqvist

vanja:

sv: tack, visst är det :D

Johanna - A dream as a model ♥:

kul att du är tillbaka :D

Svar: Kul att du tycker det ^^
Emelie Hedqvist

Kelly:

Vad roligt att du är tillbaka :D

Svar: Va kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

maja söderberg:

fina bilder :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

härligt att vara tillbaka :)

Svar: Jo men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Jenny :

sv: Verkligen, så skönt att man lär slippa onödiga kommentarer nu :)

Jenny :

sv: Då har du hört rätt, dom är riktigt bra! Använder hellre deras bas-borstar än tex bare minerals som är nästan 300 kr dyrare så jätte bra för dom som inte vill slänga ut en massa pengar på sminkborstar men fortfarade vill ha riktigt bra :D

Celine:

Åh Divergent vill jag också se!
- Tack så jättemycket! ♥

Svar: Så himla fin film :)
Emelie Hedqvist

HJJONSSON:

Välkommen tillbaka hehe! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Isabella Huynh:

coola naglar du har :D

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Nathalie Tegelstam:

Härligt och roligt att du är tillbaka :) kram

Svar: Så kul att höra, kram!
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

fina bilder :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Lina Johansson:

- Vad kul att du tyckte det!

amanda:

gillar bilderna!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

En plats i solen:

Härligt att du är tillbaka :)

Svar: Va kul att du tycker det :)
Emelie Hedqvist

Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

ll:

fina bilder

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

KassandraPalma:

sv: boktjuven, jag förstod inte den filmen ett dugg

Kajsa:

härliga bilder ! :)

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Lovisa:

sv; Jadå :)

Ha en bra dag!

Svar: Tack desamma ^^
Emelie Hedqvist

snie.blogg.se:

jag är inte lika flitig på bloggen längre heller!

Svar: Det blir lätt att man halkar efter..
Emelie Hedqvist

Ellen:

Kul att du är tillbaka :D

sv: åh tack!

Svar: Kul att du tycker det :)
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Fina bilder! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: