Glad påsk

Jag firar påsken ute i stugan tillsammans med det dåliga internetet, vinden och familjen. Pågrund av den internetanslutningen som jag lever med blir det svårt att hålla sig uppdaterad, men ett litet inlägg här borde jag hinna slänga in. 
Idag har jag spenderat dagen i solen, krattat, joggat och sånt trevligt. Inte något som man brukar kunna göra under påsken då det fortfarande brukar vara stora mängder snö kvar, #GlobalWarming, haha. Nu tänkte jag ta och mysa ner mig i soffan och titta på några avsnitt av the Fosters. Hoppas att alla mina söta läsare har en fin påskhelg♥
Johanna Sandin:

Härliga bilder :D

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Åh vilka fina bilder!! Glad påsk också, såhär lite sent ;)

Svar: Tack! Och tack desamma ^^
Emelie Hedqvist

Pauline:

fina påskbilder!

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Kelly:

Vilka fina och härliga bilder :D

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

snie.blogg.se:

härligt

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Beccys 2.0:

Vilken härlig påsk du såg ut och ha fastern uppkopplingen av nätet var dåligt.:) Men fick du något mer än tuggummi i ditt ägg?:)

Svar: Haha, jo men precis :) Nä, äter inte godis, så mamma kom fram med lösningen att köpa massa extra tuggummi istället ^^
Emelie Hedqvist

hanna:

kul att du gillar de ! :D
härliga påsk bilder!

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: ja eller hur :D

Anita:

Mysiga bilder <3

Svar: Tack! ♥
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Låter som du har det bra i stugan :)

Det är en rolig film så se den :)

Svar: Jättemysigt var det :)
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: tack detsamma :D

KassandraPalma:

Riktigt härligt påskväder :)

Svar: verkligen!
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

glad påsk på dig :)

Svar: Åh tack desamma! :)
Emelie Hedqvist

Prietha:

vilka mysiga bilder!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Härliga bilder. :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Isadora:

-Tack så jättemycket! :)
Hoppas du haft en trevlig Påsk!

Svar: Åh tack desamma!
Emelie Hedqvist

Tigerhonan:

Glad påsk :)

Ja, det är inte så kul när den bråkar med mig.

Svar: Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

sussi:

låter underbart å vilka
härliga bilder =)

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

♡ Hanna Andersson ♡:

Fina bilder :D

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

maja söderberg:

fina påskbilder :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Felicia:

Åh vad mysigt :)

Sv: Tack så mycket! :)

Svar: Verkligen! ^^
Emelie Hedqvist

Clara:

Så härliga bilder!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: