The Inspiration

Yääy, underbara criminal minds är tillbaka! Säsong 9 hade en riktigt bra början, avsnittet slutade med "to be continued" vilket alltid är irriterande bra. Jag är himla taggad på att följa denna säsongen, har saknad min weekly dose av kriminalgåtor. Och Reid♥ Saknar alltid Reid, haha. 
Är det någon av mina läsare som tittar på Criminal Minds


Becka [fotoblogg]:

:D
sv: din kommentar värmer så. tack så väldans mycket kära du! ♥

Svar: :)
Emelie Hedqvist

caroline:

Spännande avslut! :) Aldrig sett den serien :)

Svar: Jaså inte? Åh den är sååå bra! :D
Emelie Hedqvist

malin:

det var ett tag det bästa som gick på tv:n enligt mig, men sen helt plötsligt slutade jag kolla på det..haha orkade väl inte!

- ja men visst är de :D

Svar: Jaha, okej. Ja sånt änder ju ^^
Emelie Hedqvist

HJJONSSON:

Sv. Den är annorlunda än wrecking ball och we cant stop så jag förstår dig hehe! Men jag gillar den i alla fall!

felicia:

sv: eller hur :D

älskar criminal minds :)

Svar: Åh jag med! :D
Emelie Hedqvist

amanda:

sv: visst är den :D

Linnéa:

Ja men eller hur, en av mina absoluta favoritlåtar <3

Josefin:

Sv: Åh, tusen tack! kram

Daniella:

Nej jag brukar inte titta på det ^^
Sv: Tack snälla :D

Svar: Jaså inte? Riktigt bra serie ^^
Emelie Hedqvist

sofie :

sv: ja men visst :)

haft en bra kväll?

Svar: Jag har haft en riktigt bra kväll, du då? :)
Emelie Hedqvist

Cajsa:

hehe tackar! ^^

FrökenTV, bloggen om tv och film:

följer inte det men brukar kolla när de går på tv ibland och tycker att de verkar rätt bra faktiskt :)

Svar: Ah, okej. Ja men visst är det bra :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: