Min helg

Fredag: Fredagsmys hos Fanny med Anna, Jennifer, Glee, idol och Tacos. 
Lördag: Stan, engelska arbete hos Anna, för många Grey's avsnitt. 
Söndag: Engelska plugg, nagelmålning, städning. 
En härlig helg som gjort mig ganska redo för nästa vecka. Måndag here I come. 
FrökenTV, bloggen om tv och film:

Sv: tror jag också :)

Emmy:

Fett härligt att du var redo inför veckan, hoppas din måndag blev kanon!

sv;
Hahaha taack ^^ Älskar photo booth...

Svar: Verkligen! Sällan man känner så dessutom ^^ Den var riktigt bra! Desamma btw :)
Emelie Hedqvist

Sara:

Härligt med såna helger! :D

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Elin:

haft en bra start på veckan?

Svar: Oja, det har jag :D
Emelie Hedqvist

Hamdi ':

vilken mysig helg du haft :)
sv: Tack så mycket :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

sofie :

sv: ja de var det verkligen :)

haft en bra dag?

Svar: Jodå, jag har haft en bra dag, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Ella Stork:

ascool design och fin brud :)

Svar: Åh tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Anonym:

låter som en go helg :) hoppas denna veckan blir lika go :P

Svar: Verkligen en go helg! Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

Hulda:

hahah den övre komentaren är min ^^

Svar: Haha, I see ;D
Emelie Hedqvist

-A:

Låter som en bra helg fina du.

Svar: Det var en riktigt bra helg! :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Det låter som en trevlig helg ^^

Svar: Riktigt trevlig helg! :D
Emelie Hedqvist

Julia:

Låter som en bra och mysig helg :)

Sv: tack!:)

Svar: Det var en superbra helg :)
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

så fin och härlig helg :D

sv: tusen tack:D
kramis♥

Svar: Tack! Ja men verkligen ^^
Emelie Hedqvist

Kaffehörnan:

Vad härlig helg du haft

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: