Fear

Jag följer ganska många serier, men en av dom bästa är helt klart Revenge. 
Revenge säsongerna är alltid uppbyggda på samma sätt. Det börjar med en pang! Sen slussas vi tillbaka 2 månader innan händelsen och kommer inte att få veta vad som egentligen hände förens säsongsuppehållet. 
Jag måste ändå säga att den här säsongen hade den bästa öppningen hittills, och jag är så taggad på att få veta vad som egentligen händer! 
Någon av mina läsare som tittar på underbara Revenge
Kimmey ~ Kung varje dag:

sv: Åh, det tycker jag ocksåå :)

Hamdi ':

Nej, men låter som om jag borde börja!

Svar: Det tycker jag verkligen, hehe ^^
Emelie Hedqvist

Daniella:

Sv: Tack du :D Jag älskar också det skalet ^^

Camilla:

Hejsan! tänkte bara berätta att jag har en liten tävling på min blogg just nu :) vinn ett par supersnygga leggings :)

Svar: Åh, ska kika in!
Emelie Hedqvist

Milina:

Dom enda serierna jag följer är några på mtv haha

Svar: Haha, okej, men mtv har ju några riktigt bra serier! :)
Emelie Hedqvist

Tyra:

sv; Det har varit en bra dag, haha tack!
Åh jag har sett hela säsong 1 och några avsnitt på säsong 2 men jag har definitivt lite att se i den serien! Den är så himla bra :)

Svar: Visst är den bra! Kan knappt få nog ^^
Emelie Hedqvist

Johanna L :

svar: Tack så mycket! :D

Åh det verkar fett bra!

Svar: Det är verkligen superbra! :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Finns så himla många bra serier :)

Svar: Ja men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

-A:

Bra serie.

Svar: Verkligen!
Emelie Hedqvist

Emma:

Åh, älskar revenge! Bästa serien ever ^^

Svar: Verkligen en riktigt bra serie! :)
Emelie Hedqvist

Carina:

Ska nog faktiskt börja kolla på revenge!
Sv: Åh tack vännen, kram ♥

Svar: Låter som en riktigt bra plan! :D
Emelie Hedqvist

linnea holmden:

Hejsan! Verkligen fin blogg, allt bra med dig? :)

Svar: Hej, tack du! Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: