Coldplay - Atlas

Yeeey, äntligen. Den första låten till catching fire soundtracket är här. När det blev klart att Coldplay skule släppa denna låt blev jag hur lycklig som helst. Jag älskar många av deras tidigare verk och detta är verkligen inget undantag. 
 
Så, vad tycker ni? En bra första låt till detta soundtrack? Det tycker jag i alla fall. 
FrökenTV, bloggen om tv och film:

Sv: super gott

Nelly:

Grym låt, verkligen ett bra soundtrack till CF ^^

Svar: Jag håller helt med :D
Emelie Hedqvist

Louise - Vinn victoria secret body mist på min blogg nu!:

så bra låt! :)

ja de va det verkligen :)

Svar: Visst är den bra! :D
Emelie Hedqvist

i ♥ p h o t o - tilda:

Den är såååå bra!

Svar: Visst är den! :D
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

Gryym!

sv: å¨h taack :D
kramis ♥

Svar: Eller hur! ^^
Emelie Hedqvist

Pouline:

Grym!

sv: visst är den! love xx

Svar: Håller med :)
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Så bra :)

Svar: Eller hur! :)
Emelie Hedqvist

Milina:

Den är bra :)

Svar: Visst är den :)
Emelie Hedqvist

tess:

Den är bra ! gillar också coldplay (:

Svar: Visst är den! Najs att höra :)
Emelie Hedqvist

sandija-döv-adopterad-fotografi:

sv. ja det är det! ;D

Josephine:

Sv; Åh, hihi, tusen tack! :D

Amanda [SPONTAN]:

Åh, den är så bra!

Svar: Men visst är den :)
Emelie Hedqvist

anna:

SÅ BRA!

Svar: ELLER HUR :D
Emelie Hedqvist

Majken:

Tack, hihi<3

FrökenTV, bloggen om tv och film:

Sv; ja mummum

Kommentera inlägget här: