All in

New Girl är äntligen tillbaka med säsong 3. 
Jag gillade verkligen första avsnittet denna säsong! Har shippat Nick och Jess sedan avsnitt 1 och nu när dom faktiskt är ett par är serien bara för härlig. Har hört mycket bra om säsong 3, hoppas verkligen att serien kan leva upp till mina förväntningar. 
Någon av mina läsare som tittar på new girl? :)
angelica :

Förlåt för väldigt sent svar, men tack så himla mycket!! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg nu när jag bestämt mig för att fortsätta efter min paus :)

Svar: Jag ska nog fortsätta läsa :D
Emelie Hedqvist

Amanda Lundkvist:

sv. ja håller med, jättebra produkter,har du nån av dem eller haft? :D

Madeleine:

åå det går ju inte attt vara inne på tumblr utan att charmas ut av detta programmet

Svar: Haha, men eller hur! ^^
Emelie Hedqvist

nicolinda.blogg.se:

Alla skriver och säger hur bra den är men jag har aldrig lyckats fastna. kanske borde ta och kolla om säsong 1, för jag gav upp efter tre avsnitt :( :)

Svar: Jag tycker verkligen om serien, lätt att älska liksom ^^
Emelie Hedqvist

ANNA:

JAA, New Girl är såååå braaaa!!

Svar: Men eller huuuur :D
Emelie Hedqvist

Alma:

Äntligen!
sv: tack!!

Svar: Jaaa, äntligen! :D
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

har bara sett några avsnitt, men de jag har sett är de sjukt bra :)

sv. hihi,tack :D
kramis ♥

Svar: Ja men det är dom verkligen :D
Emelie Hedqvist

Emmy:

Så himla kul serie :D Följer inte det men har sett det några gånger...

sv;
Taack och yes! Gillade sporren på dem :)

Svar: Älskar verkligen denna serie :D
Emelie Hedqvist

caroline:

Härligt! :)

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

har sett det ett par gånger :)

sv; tack så mycket! :)

Svar: Låter najs! :D
Emelie Hedqvist

Nathalie:

sv: hhihi tack så mycket! :) har du haft en bra dag hittills? :)

Svar: Jag har haft en riktigt bra dag, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Josephine:

Sv; Tack söta! :)
Hihi, aa det är like kul ;)

Malva Nyström:

- jaa, verkligen((: har du nån favorit?
åhh, new girl<333

Svar: Riktigt bra serie♥
Emelie Hedqvist

Mie:

Jag följde första säsongen när den gick på tv, men har inte sett den andra. Kanske borde börja titta igen :D

Svar: Ah, okej. Ja det borde du helt klart göra :D
Emelie Hedqvist

ellenfelixson:

började kolla, men så kom någon annan serie emellan så har bara sett några avsnitt... kanske borde börja igen? :)

Svar: Ah, I see. Ja jag tycker helt klart att du ska börja kolla igen ^^
Emelie Hedqvist

Fanny:

Jagjagjagjagjhajgjagjagagajah tittar på new girl , bland den bösta serien som finns tycker jag :)

Svar: Haha, awesome! Ja men visst är det en bra serie! :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: