20 nya catching fire bilder

I brist på annat att blogga om idag så tänkte jag bara lägga upp dessa superfina 20 nya catching fire bilderna. Alla nya skådespelare gör sina roller rättvisa om jag får säga det själv. Jag menar kunde man ha hittat en mer perfekt Mags? Eller en snyggare Finnick? 
Någon annan som är lika taggad som jag när det gäller catching fire? 
74 dagar kvar till sverige premiären av catching fire!
Alla bilder hittas här
benedit ♥:

åhh längtar tills den kommer ut! :D

sv; hihi ja det hade vi verkligen! :)

Svar: Åh, jag med! Kan knappt vänta!
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as model ♥:

har aldrig hört talas om det :O

Svar: Oj, jaså? ^^
Emelie Hedqvist

Darksess:

Det ska bli så kul att se :D

Svar: Ja men visst ska det! :D
Emelie Hedqvist

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Tyvärr måste jag säga att första filmen inte alls levde upp till mina förväntningar som jag fått när jag läst böckerna, så jag är nog inte så pepp på denna tyvärr.. :/

Svar: Alltså jag kan nog ändå hålla med om första filmen. Mycket förstördes där. Men jag kan inte hjälpa mig - är supertaggad till detta ^^
Emelie Hedqvist

Madeleine:

åå detta blir så najs

Svar: Ja men eller hur! ^^
Emelie Hedqvist

Becka [fotoblogg]:

åh, längtar så tills premiären.

Svar: Åh, jag med, kan knappt vänta mer ^^
Emelie Hedqvist

Tea:

SV: Åh tack så mycket fina du! :D

Ida:

SV: Ja, han kan vara bra gullig ibland!
Kramisar

C a s s i e :

sv: hhihi tack! :D

åh är otroligt taggad!!!

Svar: Åh, jag med!
Emelie Hedqvist

Kajsa:

Är astaggad! Behöver lite Peeta ! ;D

Svar: Jag meeed! Haha, åh, ja men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E:

Åhhh, jag vill se den nu!:)

sv: jaa, verkligen! Perfekta färger till både vardag och fest!:) Kramisar<3

Svar: Jag meeed! :D
Emelie Hedqvist

sandija-döv-adopterad-fotografi:

Vad har du gjort under helgen? Hoppas du hade det bra! Kram

Svar: Pluggat, myst, städat och fixat, hehe. Vad har du gjort? Kram :)
Emelie Hedqvist

nicolinda.blogg.se:

Åh! Har du redan sett denna film?! Låter som det när du skriver om karaktärerna. Vad roligt :D Jag längtar verkligen. Kul :)

Svar: Haha, tyvärr inte, men om 72 dagar har jag sett den! Jag är bara så nöjd med valen till vissa karaktärer! Längtar som tusan ^^
Emelie Hedqvist

caroline:

Spännande :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Lotta:

Sv: Oh tack så jättemycket, gullig du är :) Jag är verkligen astaggad när det gäller den filmen! :D

Svar: Åååh, det är jag meeeed :D
Emelie Hedqvist

Michelle:

Jag ser fram emot den här filmen! :) .. och andra delen av Hobbit! :)

Svar: Jag ser också fram emot den! Måste erkänna att jag aldrig sett en enda lotr film, hehehe ^^
Emelie Hedqvist

Tyra:

sv; Tack så mycket!
Åh det är en film jag måste se, har börjat läsa böckerna på engelska ich dom är jättebra :)

Svar: Verkligen ett måste! Åh, awesome! :D
Emelie Hedqvist

Anita:

Kul! :)

SV; tack :D

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

nicolinda.blogg.se:

Jaha! I see :D Jag med. Så himla kul! Finally :)

maja:

ska bli fett att se den!!!

Svar: JAAA, eller hur :D
Emelie Hedqvist

maja:

ska bli fett att se den!!!

Kommentera inlägget här: