Win Some, Lose Some

Yäy för att The Carrie Diaries är tillbaka! Jag hade fangirlat mer om jag faktiskt följt sex and the city eftersom det här var avsnittet då Carrie träffade Samantha. Men jag gillade starten på säsongen, och den här säsongen lär bli lika bra som förra. Serien hade ju blivit ännu mer awesome om Carrie och Sebastian kunde få sitt lyckliga slut, men till och med jag ju vad som händer i Carrie's kärleksliv i framtiden.
Vill inflika att jag inte tycker att man behöver ha sett sex and the city för att kunna se denna serie - gör som mig, börja se den för att du älskar AnnaSophia Robb och Austin Butler
Någon av mina läsare som också följer the Carrie diaries
Celine:

Jag har typ bara sett två avsnitt av den haha! Måste fortsätta se den!

Svar: Haha, jaså? Ja men det låter som en bra plan!
Emelie Hedqvist

aschmanda:

Åh älskar serien! Hon som spelar samantha är så sjukt lik den äldre samantha :)

Svar: Jag håller helt med dig! :D
Emelie Hedqvist

Sofie:

sv: Kul att du gillar dem:)

Moa:

Sv: ja verkligen! Det är så skönt, och den här veckan (det som har varit) har jag varit duktig och tränat 3 ggr redanx) känns jätte bra :D

Svar: Härligt!
Emelie Hedqvist

Alma:

sv: Ja, det är ju så himla gott, brukar du göra smoothies ofta? :)

Svar: Inte nog ofta ^^
Emelie Hedqvist

♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Haha åh, men det förstår jag. Blir alltid avis när någon åker utomlands ;) kram

Svar: Haha, standard liksom ^^
Emelie Hedqvist

linah:

mendedär är ju en annan carrie? oo'
Än den riktiga

Svar: Jo, precis. Det här är ju tonårs Carrie, inte fullvuxna Carrie ^^ Så istället för att kalla serien för spin-off så är det en prequel(tror i alla fall att det heter så).
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Jag har faktiskt inte sett det, men det verkar bra. Kanske ska börja kolla haha :D

Svar: Jaså inte? Riktigt bra! Låter som en härlig plan, säg gärna vad du tycker sen.
Emelie Hedqvist

sannas rum:

Jag har faktiskt inte tittat, men har fått ner alla avsnitt i säsong 1 på min dator, så kanske ska ta mig tid att titta på det, hihi :)

Svar: Ja men det låter bra! Älskar verkligen carrie diraries ^^
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Inte sett den..

SvaR: Tack för omtanken!

Svar: Jaså inte? Den är riktigt bra! :)
Emelie Hedqvist

Boel Enström:

Åh jag älskar The Carrie diares !! <3 Har dock inte sett detta avsnitt, vilka dagar brukar de nya avsnitten släppas? Är det fredag ? :)

Svar: Jaaag med! Fredag i Amerika, så där jag ser serier så kommer dom ut på lördagar ^^
Emelie Hedqvist

Hanna:

Älskar Carrie Diaries! :D

Svar: Jag meeed :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: