The walking dead nails

Under sommaren såg jag en härlig video, av IHaveACupcake, med walking dead naglar och jag tyckte att dom skulle passa perfekt denna vecka då serien hade säsongspremiär igår i USA. 
Resultatet: 
Fight the dead, fear the living. The walking dead.
J o j z y ♛:

Wow :O
Sjukt snygga!

Ha en bra kväll ~

Svar: Åh tack så mycket!
Emelie Hedqvist

Sarah Persson:

så jävla coolt! grym du är1

Svar: Åh tack snälla :')
Emelie Hedqvist

N E L L I E:

åh vad duktig du är,super fint!!
SV: Hihi,kul att du gilla videon! :D

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

N E L L I E:

SV: Tack så mycket :D

madeleine:

du är så otroligt duktig!

Svar: Åh tack du :D
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as model ♥:

såå snyggt :D Du är ju grym på att fixa naglar, jag hade aldrig kunnat skriva en text på mina :/

Svar: Tack snälla du! Samma sak tänkte jag för några år sedan ^^
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Så grymt snyggt gjort!

Svar: Åh tack så mycket (:
Emelie Hedqvist

Nelly:

Tjusigt :)

Svar: Men tack du!
Emelie Hedqvist

Sarah:

Haha va coolt xD

Svar: Haha, tack! :D
Emelie Hedqvist

Hamdi ':

SNYGGT!
sv: tackar :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Malva:

Gud så duktig du är!

Svar: Men åh, tack snälla! :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: