Surprise!

Fortsättningen på awkwards tredje säsong började igår i Amerika. Jag vet inte riktigt vad jag tycker, jag är ett större fan av de två första säsongerna men jag har en nyfunnen kärlek till Jessica som spelar Ming. Eftersom att jag varit team Matty från avsnitt 1 så har jag svårt att gilla Jennas val atm. Och slutet av avsnittet när dom zoomar in på Matty </3
Någon av mina läsare som också följer awkward?
Anneli:

Tittar på det lite ibland!

Svar: Härligt att höra ^^
Emelie Hedqvist

Nicole kristoffersson:

Jag är en trogen följare till awkward! Team Matty från början, såååå snygg! :D

Svar: Så härligt att höra! :)
Emelie Hedqvist

Sarah Persson:

Hade tänkt att börja se det! :)

Svar: Låter som en bra plan :D
Emelie Hedqvist

Tyra:

Åh jag älskar serien! Har sett hela första säsongen men efter det så har jag bara sett något random avsnitt på tv :)
Sv; Tack! Tyckte att det stämde väldigt bra :)

Svar: Låter bra! :)
Emelie Hedqvist

Fanny:

allt bra? :)
kram

Svar: Allt är bar bra, själv då? Kram (:
Emelie Hedqvist

fannie karlsson:

sv: ja men ellerhur :) hehe

Ja, bästa serien :D hehe
hoppas du haft en bra helg! :)

Svar: Riktigt bra serie! Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

MIA:

ääälskar awkward!

Svar: Åh jag med! :D
Emelie Hedqvist

sannas rum:

Det här har jag helt missat, men får ta och kolla lite vad det är :) I alla fall första och andra säsongen om du tyckte att de var bra!

Svar: Låter bra! Säg gärna vad du tycker sen :)
Emelie Hedqvist

Emma:

Sååå bra serie!

Svar: Men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Rebecka:

Så rolig serie!

Hoppas allt är bra med dig, kram

Svar: Men eller hur!
Tack desamma, kram
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: