Ravenswood

Pretty Little Liars andra spin-off serie, ravenswood, hade sin världspremiär igår i Amerika. 
Jag älskar verkligen pll, men om jag ska vara ärlig så gick jag in med inställningen "den här spin-off serien kommer vara hemsk" då jag började se avsnittet. Den var väl inte superhemsk, men inte speciellt superbra heller. Men jag tänker fortsätta se, dels för att jag är lite kär i Tyler Blackburn. 
Någon annan Little Liar där ute som också kommer följa Ravenswood? 
Moa:

Det blir intressant och se, kanske följer den :)

Svar: Härligt att höra :)
Emelie Hedqvist

Amanda:

Jag ska följa den. Har samma inställning som dig :)

Svar: Kul att höra :)
Emelie Hedqvist

caroline:

Intressant! :)

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

Camilla Nordstedt:

Soho! Hittar du på till helgen då? :)

Svar: Till helgen blir det resa till Stockholm ^^ Själv då?
Emelie Hedqvist

Hamdi ':

aldrig fattat grejen med PLL så kommer nog inte kolla på denna heller...
sv: det var supergott! :)

Svar: Haha, okej ^^ pll som är så bra, enligt mig.
Emelie Hedqvist

Nathalie:

sv: tack så mycket! :) är allt bra?

Svar: Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Lotta:

Sv: Jaa, det var riktigt härligt :) och jag får nog börja kolla på ravenswood också då.. jag var tveksam på om den skulle vara bra men det kanske är värt ett försök i alla fall :)

Svar: Låter bra :D
Emelie Hedqvist

Wilma Granström:

Svar: Tack så mycket fina du! :) Vad glad jag blir.

Emma:

Tyckte faktiskt verkligen om första avsnittet! :d

Svar: Kul att höra :)
Emelie Hedqvist

Sanna Widman:

svar:
Åh tack! :)

Anna:

Hade EXAKT samma inställning som du, och är inte heller så high på ravenswood. Men antar att man får ge det några försök, brukar ju vara svårt med första avsnittet på serier ♡

Svar: Härligt att höra att jag inte var ensam! :) Ja men precis, ska just gå och titta på avsnitt 2, hoppas det är bra!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: