Lördag

Älskar verkligen lördagar. Idag tog jag en lång sovmorgon, har gjort några ärenden, pluggat spanska, gått igenom mitt kommunikationsarbete och nu väntar en film på mig, hehe. 
Älskar även lördagsmys, tror att jag ska ta fram lite bär och göra en kopp te för att öka myshets-faktorn lite. ^^
Hoppas att alla har en bra lördag♥
Tidigare idag :')
Alma:

åh, vad gott med fruktsallad! :)
sv: åh, tack så himla mycket!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Sanna Widman:

Hejsan :)
Veckans bloggvinnare är nu uppe :)

Svar: Då ska jag kolla in det (:
Emelie Hedqvist

Tyra:

Till att börja med förlåt för sent svar!
sv; Jag tycker att videon är väldigt distraherande tyvärr men låten är grym och hon är skitsnygg! :)

Sarah:

Så skönt me sovmorron :)

Svar: Åh verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Malin:

så gott!

Svar: Jo verkligen :)
Emelie Hedqvist

Milina:

Gott med fruktsallad :)

Svar: Ja men verkligen! :)
Emelie Hedqvist

sannas rum:

Mums vad gott med fruktsallad :)

Svar: Ja men eller hur :)
Emelie Hedqvist

Elin:

allt bra?

Svar: Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Nelly:

Det låter som en härlig dag :)

Svar: Det var de också :)
Emelie Hedqvist

Ella Stork:

Hej! Nu är vinnaren utsedd i Veckans Blogg!
Kika gärna in och se om det blev just du! Om inte finns det möjlighet att vara med igen :)
Kram på dig / Ella

Svar: Jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Erica :

Ser riktigt gott ut! :)

Svar: Det var supergott! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: