Just a wednesday in october

Känns som om lovet går väldigt fort! Bara jag? 
På fredag drar jag och Jenny till huvudstaden och jag känner mig riktigt taggad. Har sparat upp lite pengar så att jag kan shoppa lite för mycket, hehe. 
Och innan jag går måste jag bara få berätta hur glad jag är över vad som ploppade ner i min brevlåda idag. Ett paket som innehåll det jag vann i en tävling på fb: catching fire broschen, fribiljett till catching fire och ett catching fire mobilskal(måste skaffa en iPhone nu). Jag är väldigt lycklig
Jag tänker helt klart passa på och se catching fire två gånger! Dels på midnattspremiären och en vanlig visning :)
Emelie Andersson:

Sv: nä jag fattar inte det heller, tiden går verkligen så himla fort! Snart jul som sagt! :) men det är så mysigt!

Svar: Jo men precis!
Emelie Hedqvist

aschmanda:

Vill med se hunger games! !


sv: Eller hur, rätt så passande nu ju! :)

Svar: Kan tänka mig att den kommer vara underbar ^^
Emelie Hedqvist

Hanna Andersson:

Sv: Ja det har jag verkligen, helt amazing här i London!!:D
Kram

Milina Salihodzic:

Nice :D

Svar: Jo verkligen :D
Emelie Hedqvist

Aria:

Vad ska du göra imon? :D

Svar: Imorgon blir det skola och träning. Du då, vad ska du göra? :D
Emelie Hedqvist

Carro:

Skoj! :)

Svar: Oja!
Emelie Hedqvist

Maolion:

Allt bra med dig? :)

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :D
Emelie Hedqvist

Paulina Holmberg:

ååååååh, blir galet avundsjuk!

Svar: Hihihi ^^
Emelie Hedqvist

-A:

Va kul med hunger games.

Svar: Alltid! :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Ååh, jag vill också se catching fire två gånger!

sv: Tack så mycket :)

Svar: Hehe, ja men visst!
Emelie Hedqvist

FlizanLizan:

Åh vad kul :D

Svar: Ja men verkligen!
Emelie Hedqvist

Emelie:

Åh jag taggar så mycket! :D

Svar: Åh, du jag med!
Emelie Hedqvist

Jennifer:

Tack detsamma tjejen!

Malin:

kul att du vann! ska också se den filmen, så taggad:)

Svar: Jättekul verkligen! Åh, härligt att höra :)
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as model ♥:

snyggt skal :D

Svar: Eller hur!
Emelie Hedqvist

Ida:

Hejhej, det vore väldigt roligt om du kikade in på min blogg där jag bloggar om mitt liv som 13 åring. Hoppas du gillar den. kram

Svar: Hej, jag ska ta och kika in! Kram
Emelie Hedqvist

Anneli:

Vad glad du måste ha blivit! Skulle jag bli om jag fick sånt fast för nån annan film :D

Svar: Oja, jag dog lite av lycka :')
Emelie Hedqvist

sannas rum:

Wow, måste säga att dina naglar verkar otroligt coola att döma av din tumme ;D hihi

Svar: Åh tack snälla! Här har du inlägget med naglarna ifall du är intresserad: http://ewelies.blogg.se/2013/october/powerpuff-gilrs-nails-2.html
Emelie Hedqvist

Rebecca:

kul att du vann ^^
najs grejer!

Svar: Visst var dom härliga! Tack ^^
Emelie Hedqvist

Olivia:

NIIIICE :))

Svar; Tack så mycket du! :))

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Filippa Wallin:

Men grattis du! Längtar jag också!
sv: Verkligen! Kramar på dig fina du!

Svar: Tack! Ja men det är ju så nära nu :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: