House of the Rising Son

Hoppas att alla uppmärksammat att The Originals nu har bytt sändningsdag. Istället för torsdagar så sänds det nu på tisdagar, i Amerika. 
Jag valde att inte skriva något om förra avsnittet 'Always and Forever' eftersom de flesta scenerna kom ifrån avsnitt 20, säsong 4 av tvd. Men nu har jag sett det första "riktiga" avsnittet.
Man skulle ju kunna tänka sig att eftersom jag älskar Elijah, Klaus och gillar Rebekah så skulle jag gilla denna spin-off serien lika mycket, men nah, för mig är det karaktärer som Davina, Marcel, Hayley och hennes magiska barn som sabbar allt. 
Men jag är faktiskt lite taggad på att kanske få lära mig mer om familjen Mikaelson, så jag fortsätter titta. Någon annan som kommer följa denna spin-off serie?
Linda ♥:

Sv; Det va sjukt roligt och mycket att se på Disneyland ;) Haha! Galet. Hoppas du har en grym lördag! Kram

C a s s i e :

sv: ellerhur! det är därför jag inte vet om jag vill bli utbytesstudent eller inte :/

vet du vad jag läser? The Hunger Games på engelska!!!!

Svar: Ååååh, awesome! :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Jag följer också The Orginianals - har stora förväntningar på serien och hoppas att den kommer igång ordentligt snart :)

Svar: Låter najs! :)
Emelie Hedqvist

Fanny:

tyvärr är jag jättedålig på att hinna följa en serie :/
kram

Svar: Ah, I see ^^
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

älskar the originals :D

sv: åh taack :D
kramis♥

Svar: Va kul att höra :D
Emelie Hedqvist

sanna♦:

jag följer den också!
jättebra är den!

Svar: Kul att höra ^^
Emelie Hedqvist

♥ Elsa ♥:

Svar: Jag med, den är så himla härlig! Hihi :)

Allt bra med dig annars?

Svar: Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

felicia:

sv: haha okej x)

Emma:

tvd och originals är så awesome :)

Svar: Ja men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Visste inte ens om att det fanns en spin-off serie, hahah

Svar: Haha, nu vet du i alla fall ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: