Hello october

Jaha, tydligen är det oktober idag. Jag hänger inte med, lever fortfarande i augusti, haha. 
Månaden hade nog kunnat på en bättre start.. Har mått ganska dåligt hela dagen, dels har jag varit nervös över det argumenterande talet vi skulle framföra på engelskan och dels har jag knappt ätit något eftersom jag mått så illa.
Men nu när jag sitter här hemma med hallon och kokos i min fil tillsammans med en kopp te och nytt himym avsnitt så börjar dagen ljusna lite. :)
Har ni haft en bra start på månaden? 
Min fina Josh
Idag är det ynka 50 dagar kvar till catching fire!
Thea & Johanna :

sv: Ja, verkligen :) Jag har också mått dåligt idag :( hur mår du nu?

Svar: Åh va tråkigt att höra! Hoppas att du, precis som jag, mår bara bra nu :)
Emelie Hedqvist

Elin:

Tack!

allt bra?

Svar: Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

ska bli kul att se den på bio! :D

sv; åh tack hihi :D

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

J o j z y ♛:

Ska läätt se den! :D

Svar: Jag meeeed!
Emelie Hedqvist

kaffehörnan:

Tack så mycket, de går verkligen fort

Svar: Ja men eller hur.
Emelie Hedqvist

linnea holmden:

- ja verkligen :D

C a s s i e :

sv: åh tack sötnos! vad fin du är!

Svar: :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Låter som du har det mysigt i alla fall, trots den annars dåliga dagen!

Svar: Jadå, helt okej :)

Svar: Ja men eller hur :)
Emelie Hedqvist

Anneli:

Jadå! Passade på att gå till jobbet på morgonkvisten!
Snart är det jul :D

Svar: Mysigt! Åh längtar så!
Emelie Hedqvist

Amelia:

sv; hihi tack så mycket :D

Emmy:

Mmm fil är gott ^^

sv;
Tack typ, nej men solnedgången var sjukt fin och gjorde sig kanon på bild :D Bättre än jag trodde... Hihi.

Svar: Ja men eller hur :)
Emelie Hedqvist

Julia:

tiden går verkligen fort, tycker också att det nyss var augusti haha!

sv: tack! =)

Svar: Ja men eller hur, haha :)
Emelie Hedqvist

Carina:

Så mysigt, hoppas du mår bättre nu!

Sv: Tack så mycket fina du! Kramisar ♥

Svar: Jag mår bara bra nu, tack :) Hoppas att du också mår bra!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: