30 Days Without an Accident

Äntligen är the walking dead tillbaka. Jag har längtat ganska mycket till denna säsong då twd inte har misslyckats med en ända säsong enligt mig. Sen älskar jag ju verkligen karaktärer som Daryl och så länge han är med kan nog serien inte bli dålig. 
Första avsnittet av säsong 3 gjorde mig inte besviken, längtar redan till nästa måndag då jag får se ett nytt avsnitt! 
Någon av mina läsare som också följer walking dead? (:
Tess:

Hejsan! Vore skojsigt om ifall du tar dig tiden och klickar in på bloggen och kikar runt lite.. :) Det läggs ut nya dagliga uppdateringar & du hittar bland annat Humor , Kluriga gåtor , Inredning & Onödigt vetande Men så intressant!

Svar: Jag ska kika in! :D
Emelie Hedqvist

Celine:

- Vem gör inte ändå haha ;)

Emma:

Aldrig fattar grejen med den serien, vad handlar den om? Är så nyfiken:)
Kram!!

Svar: Jaså inte? Den är så jäkla bra, enligt mig. Det är ju en zombieapokalyps som tagit över världen om man följer en grupp människor som bara försöker överleva. Personligen har jag aldrig fastnat för en zombie film, men denna serie tog mig med storm ^^
Emelie Hedqvist

Milina:

Aldrig följt den serien :)

Svar: Jaså inte? Den är riktigt bra :D
Emelie Hedqvist

Ella Stork:

sv: tack! ha en fin dag :) kram !

Svar: Desamma, kram!
Emelie Hedqvist

Madeleine Jonsson:

Tack tjejen. har funderat på att se den serien någon gång, kanske får ta tag i det!

Svar: Det borde du verkligen göra :D
Emelie Hedqvist

caroline:

Vill börja följa :)

Svar: Det tycker jag att du borde göra ^^
Emelie Hedqvist

Linnéa :

Aldrig sett faktiskt, det kanske får bli nästa att följa :)

Svar: Låter som en plan! (:
Emelie Hedqvist

fridabergs.blogg.se:

Sv: Tack så mycket! Bloglovin byte? :)

Svar: Tyvärr använder jag inte Bloglovin. :/
Emelie Hedqvist

-A:

Gillar den serien.

Svar: Visst är den bra! :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: