2013-10-18

Nästa vecka är sista veckan innan lov, åh så skönt! Lovet kunde inte komma snabbare. Jag känner att jag är i stort behov av en massa sovmornar, höhö. 
Idag är det bara 14 dagar kvar till Stockholm *lääängtar*, tiden går verkligen snabbt ^^ 
 
Har inga speciella planer för denna helg, plugga mycket spanska, lära mig kommunikations redovisningen och sova är vad som står på schemat. Borde ju inte bli en allt för kass helg va? 
Hoppas att alla har en bra fredag
Tidigare i veckan. 
Becka [fotoblogg]:

Fina du!
sv: Åh, jag blir så ljuvligt glad. Tusen tack finaste du!
Lördagskram. ♥

Svar: Tack söta du! Lördagskram♥
Emelie Hedqvist

jonna:

jadå, det va de absolut :)

Svar: Härligt (:
Emelie Hedqvist

Angelica:

Tack. Beställt o skickat tillbaka massa stövlar. Då dom inte vart lika snygga irl eller inte suttit bra. Men har nu äntligen hittat ett par. Dyra för att inte va skinn, men men.

Svar: Ah, I see, men härligt att du äntligen hittat ett par :)
Emelie Hedqvist

Sara Whitmore:

Tack såå mycket!! :D

sandija-döv-adopterad-fotografi:

sv. Snö har smält ;)

yasmine modell mamma och fru:

För exakt en vecka sedan miste jag min man i cancer och vår 3åring sin pappa. Startade en minnesfond till cancerfonden. Hoppas alla vill dela, sprida blogga och bidra, bara tillsammans kan vi göra skillnad så små barn inte behöver mista en förälder.
http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/insamlingar/?collection=7539

alexandra - stylealex:

ska bli jätteskönt med höstlov, längtar också! har också ganska mycket plugg så du är inte den enda, hehe :) allt bra annars?

Svar: Ja men visst längtar man! Härligt att man inte är ensam ^^ Allt är bara bra, själv då?
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Hihi, ja jag har världens finaste bästis <3

C a s s i e :

sv: haha jo... sådär ;)

spanska är verkligen inte min grej, hoppas att det går bättre för dig ;)

Svar: Det är inte min grej heller, men jag försöker tänka positivt - det här är mitt sista år med spanska, yäääy :D
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Så himla vacker!

Svar: Åh, tack fina du!
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

Såå fin!

sv: åh taack :D
kramis♥

Svar: Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

J o j z y ♛:

SV: Tack så jättemycket! :')
Det värmer!

Ha en fin söndag ~

Madeleine:

fy va fin du är!

Svar: Tack söta du!
Emelie Hedqvist

Emelie:

Roligt att åka till Stockholm, vad ska du göra där? :D

Svar: Jag ska gå på en Bruno Mars konsert :D
Emelie Hedqvist

fannie karlsson:

sv: hih tack så mycket :) saknar dock de långa ljusa men men :) lär bli ljus innan sommaren igen så :) hihi
hoppas du haft en bra helg!

Svar: Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Fin bild! Och skönt att det snart är lov! :D

Svar: Tack fina du! Ja det känns så bra att det snart är lov :D
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

lycka till med plugget! :)

sv; hihi jaa det var min favorit också! :)

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

N E L L I E:

SV: Tack finis!:D

Sabina:

sv: Förlåt för sent svar, men åh så kul!! :D Vilka platser har du? :)

Såå fin!

Svar: Jag antar att min kommentar handlade om one direction konserten? Hehe, för i såna fall så har jag Live while were young” (vip party) package, vilket betyder att jag sitter i den lila sektionen :D
Och tack du!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: