14 dagar

14 dagar kvar till Bruno Mars konserten. Vill ni gissa hur mycket jag längtar? Det ska bli himla härligt att få stryka en sådan punkt från min bucket list! 
caroline:

Kuuul :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as model ♥:

Åh vad kul :D

Svar: Oja, verkligen :D
Emelie Hedqvist

Maja ♥:

Han är riktigt grym, kul att få se honom live :D

- Ja, jag äter det himla sällan så det satt inte helt fel ;)

Svar: Visst är han! Jag längtar verkligen :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

åh vad kul han är så bra!

Svar: Det håller jag verkligen med om :)
Emelie Hedqvist

Anna:

Åh gud va kul! ♡

Svar: Oja! :)
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

åh va kuul, han är sjukt gryyym:D

sv: hihi ja det var de :D
kramis♥

Svar: Ja men eller hur, längtar verkligen :D
Emelie Hedqvist

Fanny:

Vad kul! Jag hade inte tackat nej till att se honom live precis ;)
kram

Svar: Nä men precis ;D
Emelie Hedqvist

Rebecca:

åh va kul ^^

Svar: Jaa verkligen :)
Emelie Hedqvist

Sarah:

Va kul för dej :)

Svar: Är supertaggad! :D
Emelie Hedqvist

aschmanda:

åååh vill med! :)


sv: Det va de också, :)
Glöm inte att anmäla dig eller någon till Veckans vackraste, plus -veckans blogg ;)

Svar: Kan förstå det :)
Emelie Hedqvist

Hamdi ':

vad roligt! :)
sv; så sugen på det :(

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: