Catching fire

(små spoilers finns här)
Jag grät, jag skrattade, jag fick rysningar, mitt hjärta brast - åh så fin film. 
Självklart fanns det saker som jag saknade. Vart var Plutarch's klocka? Vad hände med poäng systemet? Vart försvann Haymitch år inne på arenan? Varför kunde dom inte få de vackra lila bältet? Varför och igen varför fick inte Bonnie, Twill och Darius vara med?!
Men sen kom tillfällena som gjorde att jag glömde dom detaljer som blev fel. Mags, Finnick, Johannas hiss-scen, sunset orange, mockingjay klänningen, Cinna, tributes som håller hand, Rue's familj, distrikt 11, arenan, dimman, blodregnet, SLUTET.
Jag gillar catching fire mycket mer än första filmen och om du någonsin tvekar på att gå och se den på bio - GÅ OCH SE DEN NU. Jag har vunnit en biljett så jag tänker gå och se den igen, hehe, kan det bli söndag snart eller? 
Hanni:

sv: ja det var mums!! :D

Isabelle:

Åh måste verkligen ta och se den♡

Svar: Det tycker jag verkligen, riktigt bra film :)
Emelie Hedqvist

Tezzo:

Åh, jag har velat se den enda sedan jag såg ettan. Hade det inte varit för att vi lovat en tredje vän att gå tillsammans med så hade vi redan sett den. Typiskt, att man lovar saker ibland. Hihi, härligt att du gillar den. :D

Svar: Ah, I see, men ni får säkert se den snart! Lär verkligen gilla den (;
Emelie Hedqvist

linah:

ha en jättebra vecka!

Svar: Tack desamma :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Måste se den! :D

Svar: Åh den är så värd att se :D
Emelie Hedqvist

Filippa Wallin:

Ska se den idag och OM jag längtar!
sv: Verkligen! Härligt att du gillade den! Kram kram!

Svar: Åh, så kul! Vad tyckte du om filmen? :)
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l:

Svar: Ja, haha, tjejkväll är något man behöver betydligt oftare! Åh, önskade jag kunde stanna uppe och se klart hela.. 1DDay var sååå bra i början och så länge jag såg haha! ♥

Svar: Jag lyckades hålla mig vaken genom hela showen, haha, stolt ^^
Emelie Hedqvist

anniepiie:

jag såg första filmen så borde ju se denna också! ;)

Svar: Ja men helt klart :)
Emelie Hedqvist

Maolion:

Den filmen borde jag verkligen se! :D Har inte ens sett ettan än eller läst någon bok ^^

Svar: Du borde helt klart se den! Rekommenderar böckerna, dom är sjukt bra :)
Emelie Hedqvist

Ida:

Vill se!

Svar: Du borde se den :D
Emelie Hedqvist

isabella:

Vill verkligen se den! :D

Svar: Den är sååå bra :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: