2013-11-29

Inget gör mig så glad som när jag kommer hem från skolan en fredag och inser att jag har två helt fria dagar. Sen inser jag självklart att det är prov och arbeten som måste göras och då blir jag mindre glad. Men jag ska försöka att ha en sån mysig helg som möjligt, det är ju trots allt första advent och bio som gäller. 
Hoppas att alla mina fina läsare har det bra
Och så vill jag ta och säga att jag älskar min nya blomsterkrans från bikbok, den lär användas flitigt. :)
paulina:

vilken fin bild! kram

Svar: Åh tack, kram!
Emelie Hedqvist

Maolion:

Fint :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Vilken fin krans ^^

Svar: Tackar ^^
Emelie Hedqvist

Hamdi ':

Så fin! :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Clara:

Så fin bild!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

-A:

Fin bild.

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Så fin blomsterkrans :D

Emelie:

Så fin blomsterkrans :D

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: