12 days of hunger games nails - done ✓

Jag är ganska nöjd med resultatet måste jag säga. Sitter inte här och säger att allt blev superduper, men jag har några godbitar där, haha. Gillar verkligen distrikt 6, 8 & 10. Har ni någon favorit? Kanske någon som ni kommer göra på era egna naglar? 
Till veckan går jag tillbaka till gamla vanliga nagelrutinerna, en eller två designs per vecka. Men hey, hunger games temat är inte över än! ;)
Fun thg fact of the day - enligt the hunger games explorer skulle jag kommit från distrikt 5 om jag bott i Panem. 
Fun thg fact of the day nummer 2 - mitt favoritdistrikt är 4, där bor 3 av mina favoritkaraktärer - Annie, Finnick & Mags
Emma:

Superfina! :)
Svar: Tack så mycket fina du! :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Lina Johansson:

Åh vad fina!!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Linda:

super snygga

Svar: Åh tack! :)
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

7an är nog min favorit!

Svar: Va kul att höra :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Tycker absolut att du ska vara nöjd - väldans fina naglar! :) Gillar 7 bäst ^^

Svar: Tack snälla! Va glad jag blir :)
Emelie Hedqvist

ViktoriaCaroline:

Ja verkligen, du måste kolla in den sidan, den är kanon bra :)

sannas rum:

Wow, heeelt sjukt bra. Min favorit är nog... God, så svårt att välja, men jag säger 12:an :)

Svar: Åh men tack snälla! :')
Emelie Hedqvist

aschmanda:

12 as snyggt! :P


sv: Det är de verkligen!!

Svar: Åh tack du :)
Emelie Hedqvist

paulina:

Vilken rolig ide :)) jättefint

Svar: Åh taack :D
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Snygga!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Amanda:

Kul idé att göra en egen design för varje distrikt! :D
Min favorit är nog sjuan. Tyckte det var lite fräckt.

Var förresten och såg "Catching Fire" på bio i fredags och den var superbra!
Tycker dock att slutet kom väldigt plötsligt. Man ba "nej, är det slut nu?". Haha :P

Har du sett filmen ännu? Och i så fall, vad tyckte du? :D

Svar: Åh tack snälla!
Jag håller med dig, dom där 2 timmarna och 30 minuterna bara flög förbi! Jag såg filmen på midnattspremiären och jag älskade den. Tycker att den var mycket mer sann till boken än den första. :)
Emelie Hedqvist

j o h a n n a c o o p e r :

2, 4 & 11 var mina favoriter! Sjukt snygga!
Sv: Ja! Det var riktigt mumsigt! :)

Svar: Åh taaack :D
Emelie Hedqvist

Alma:

åh, så himla snygga, älskar åttan! :)
sv: åh, tack så mycket!

Svar: Tack så väldigt mycket :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: